Klacht Media Markt: slecht werkende telefoon

Ella

Mijn telefoon (samsung core plus) in april in eindhoven gekocht. Meteen vanaf het begin geeft de telefoon regelmatig aan dat ik niet aangemeld ben op het netwerk en kan ik alleen noodoproepen doen en kan ik geen berichten en oproepen ontvangen. Mijn internet valt ook wel eens weg. Ik mket met bovenstaande klachten mijn telefoon opnieuw opstarten. Ik heb toen een nieuwe simkaart gekocht. Hierna had ik nog steeds dezelfde klachten. Mijn telefoon heb ik 3 keer via mediamarkt op laten sturen. De monteurs kunnen geen fouten vinden. Ik heb nou nog steeds deze klachten en ze willeen steeds mijn telefoon op laten sturen. Ze kunnen steeds de telefoon op blijven sturen tot ze iets gevonden hebben. Ik heb vodafone gesproken en de klachten liggen niet asn hun, als ik mijn simkaart in een ander toestel doe heb ik geen klachten. Het is dus echt de telefoon.

Een nieuw toestel of mijn geld terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw van de Ligt,Bedankt voor het melden de klacht.Vervelend te vernemen dat u klachten ervaart aan uw telefoon ondanks de reparateur herhaaldelijk geen technisch afwijkingen constateert.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Eindhoven met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Eindhoven uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Ella
    Bedankt, ik wacht het telfoontje van hun af.
    Media Markt
    Geachte mevrouw van de Ligt, Bedankt voor uw reactie.Inmiddels heb ik van Media Markt Venlo vernomen dat er telefonisch contact met u is opgenomen en de klacht met u is doorgenomen. Naar verluid bezoekt u volgende week Media Markt Venlo.Graag zien wij uw reactie tegemoet na het bezoek bij Media Markt Venlo.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?