Klacht Media Markt: slechte afhandeling bestelling

Klachtnummer
# 114873
Gebruiker
a
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 30 mei heb ik in de vestiging van Media Markt Emmen een inbouw vaatwasser gekocht. Afgesproken was dat de vaatwasser ingebouwd zou worden. Dit zou mogelijk 1 week duren voordat de levering zou plaats vinden. De vaatwasser stond op de webshop constant"op voorraad". Na ruim 2 weken ga ik maar eens bellen. Ik heb 12 minuten in de wacht gestaan zonder dat ik te woord werd gestaan. Echter onder het herhaalde deuntje "the eye of the Tiger". Na 12 minuten heb ik opgehangen. Vervolgens heb ik een mail verzonden. Een aantal dagen later komt er dan toch een telefoontje. Het leveren van de vaatwasser kan nog wel een paar weken duren, echter kon ik ook een vaatwasser van een ander merk ontvangen. En dit terwijl de vaatwasser nog steeds "op voorraad"staat. Ik heb de aankoop geannuleerd, ik was het zat. Ik vraag of Media Markt het geld terug te storten, echter moet ik dit geld cash in Emmen ophalen. Hierdoor ben ik extra op kosten gejaagd. Emmen/Coevorden vv

De oplossing

Tijdens de betaling bij kassa 1 werden we gewoon als kleine kinderen weggestuurd door een kalend mannelijk personeelslid omdat hij ging sluiten, we moesten maar aansluiten aan kassa 3. Terwijl we al 10 minuten in de wacht stonden. Ik wil excuses voor het klant onvriendelijk gedrag en ik wens een compensatie te ontvangen voor de tijd en moeite en kosten die ik heb moeten maken. Dat Media Markt zijn processen niet goed op orde heeft en niet goed op elkaar afstemt hoef ik niet de dupe van te worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Emmen heeft contact met u opgenomen en de klacht met u uitgesproken.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    a
    Datum
    Mediamarkt geeft aan excuses te maken en mij per post een waardebon van €75,- toe te sturen. Nog niets ontvangen! Inmiddels ander halve week verder
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Door een miscommunicatie is de waardebon later verstuurd dan de bedoeling was, maar deze is inmiddels verstuurd. Excuses voor de vertraging.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet zodra u de waardebon heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen