Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Slechte aflevering vaatwasser, niet aangesloten, wel betaald voor de aansluitservice
Details
Klacht
De extra bezorgservice genomen zodat de vaatwasser ook aangesloten zou worden. De heren kregen de aanvoer niet aangesloten, hun reactie: haal maar wat tape en dan kunt u hem zelf aansluiten, we hebben hem gedeeltelijk aangesloten. Nog wel gezegd dat ik die stekker in het stopcontact wel zelf had kunnen doen. Contact opgenomen met de klantenservice, Ze zouden ervoor zorgen dat de bezorgers terug zouden komen om hem aan te sluiten...... niemand meer gezien dus. Klantenservice 's avonds niet te bereiken, grote drukte. !! Nu dus maar iemand inschakelen die hem wel voor me aan kan sluiten.Gewenste oplossing
Minimaal geld terug van de extra bezorgservice en de kosten die ik moet maken om hem aan te laten sluiten door iemand anders.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.