Klacht Media Markt: Slechte aflevering vaatwasser, niet aangesloten, wel betaald voor de aansluitservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 143723
Gebruiker
Lilian
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De extra bezorgservice genomen zodat de vaatwasser ook aangesloten zou worden. De heren kregen de aanvoer niet aangesloten, hun reactie: haal maar wat tape en dan kunt u hem zelf aansluiten, we hebben hem gedeeltelijk aangesloten. Nog wel gezegd dat ik die stekker in het stopcontact wel zelf had kunnen doen. Contact opgenomen met de klantenservice, Ze zouden ervoor zorgen dat de bezorgers terug zouden komen om hem aan te sluiten...... niemand meer gezien dus. Klantenservice 's avonds niet te bereiken, grote drukte. !! Nu dus maar iemand inschakelen die hem wel voor me aan kan sluiten.

Gewenste oplossing

Minimaal geld terug van de extra bezorgservice en de kosten die ik moet maken om hem aan te laten sluiten door iemand anders.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Bellis,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken zal onze transporteur nogmaals bij u langskomen om de aansluiting alsnog uit te voeren. Wij hebben contact gehad met de transporteur en deze zullen hun uiterste best gaan doen om voor 10 uur bij u langs te komen. Mocht dit niet lukken zullen zij maandag bij u langs komen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Lilian
    Datum
    Uiteindelijk hebben ze afgelopen vrijdag de vaatwasser alsnog aangesloten. Helaas bleek dat ze de afvoer niet correct hadden aangesloten. Het gevolg was dat mn keuken zaterdag blank stond. Heb het dus alsnog zelf moeten oplossen. Of mijn keukenkastje schade heeft opgelopen moet nog blijken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen