Klacht Media Markt: Slechte After Sales

HansTineke

peaq pnb s2415-i5n1 s bij MediaMarkt Zoetermeer gekocht op aanbeveling van de verkoper.
Startklaar was hij zeker niet want ik heb 4x een Reboot moeten doen en 2 recovery's moeten draaien.
Hierna draaide hij naar tevredenheid. Nu is er onlangs een vonk van een haard op het toetsenbord terecht gekomen. Hierdoor zijn 2 toetsen lichtelijk gesmolten en passen niet meer goed op hun plek.
Ik denk even een set toetsen kopen en dan is alles weer ok. Krijg ik te horen dat ik mijn laptop moet inleveren voor reparatie ..........voor 2 chicklet toetsen. De toetsen monteren duurt 10 seconden maar hoe lang gaat een reparatie duren.

Als PEAQ het huismerk is van MediaMarkt dan moeten ze ook zorg dragen voor het leveren van een los toetsenbord.

Mijn een toetsenbord of de losse chicklet toetsen aanbieden

Media Markt

Dank voor u bericht, excuses voor de vertraagde respons.
    De case is doorgezet naar desbetreffende vestiging en wij zullen spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Goedendag,
    Tot op heden heb ik nog niks vernomen van de desbetreffende vestiging Zoetermeer.
    Mvrgrt
    Hans van Kuyk
    Media Markt

Dat is erg vervelend, ik ga direct schakelen met de vestiging.
    Excuses hiervoor.

M.Hoogendijk
    HansTineke
    MediaMarkt heeft gebeld met het verhaal dat ze mij hebben proberen te bellen........ kletskoek want ik heb mijn lijst nagekeken en daar staat geen 079 nummer in en ook geen 000000 nummer.
    Mijn klacht is dat ik losse chicklet toetsen wil hebben voor MediaMarkt huismerk PEAQ laptop. De eerste oplossing is mijn hele laptop opsturen omdat ze geen losse toetsen kunnen bestellen van hun eigen huismerk.
    Wat is nu de oplossing van het filiaal................wederom mijn hele laptop opsturen voor 2 losse chicklet toetsen.
    Als MediaMarkt zo achter hun huismerk staat dan zullen ze ook onderdelen moeten leveren. Bij ieder ander gerenommeerd merk kan je losse toetsenborden bestellen zelfs imitatie, maar bij PEAQ kan dat dus niet.
    Volgens mij zijn ze zelfs verplicht om 5 jaar naar dato onderdelen te leveren.
    Ik heb meerdere apparaten in huis staan van MediaMarkt en heb zelfs een pas maar ik denk dat het punt bereikt dat ik afscheid van MediaMarkt neem. Wat een slechte service..........Laten ze iemand bellen die totaal nergens verstand van heeft en alleen blijft herhalen " u kunt uw lap opsturen"! Ik heb deze laptop iedere dag nodig.
    Bah..........
    HansTineke
    Mmm toch raar dat het nu ineens muisstil is.

HansTineke
Naar de winkel gaan en daar oplossen maar de winkel had al gebeld en die kwamen met dezelfde optie, opsturen maar blijft dat onzin vinden

Ook een klacht indienen over Media Markt?