Klacht Media Markt: slechte beeldkwaliteit sony w655.

lou

onlangs (27-12-2013) heb ik een nieuwe sony tv plus ps4 gekocht bij Mm in heerlen. bij thuiskomst gelijk aangsloten. wat blijkt is de ps4 al kapot, beelden worden slecht weergegeven en kleuren zijn zeer vaal. naar lang aandringen en overtuigen kwamen ze bij de mm toch tot conclusie dat de ps4 defect is. maar wat schets mijn verbazing nou doet mijn nieuwe tv precies hetzefde bij alle apparaten (ps3en hd tuner). ik weer terug naar de mm om mijn situatie uit te leggen, en de tv te ruilen. hebben ze mijn tv getest op een analoge aansluiting en kwamen toen tot de conclusie dat tv niet kapot was. hier ben ik het totaal niet mee eens. was zelfs bereid om tien% te betalen maar zonder resultaaat. dus nu heb ik 1000 euro uitgegeven en dan heb je nog niks. vind het ronduit schandalig hoe ze daar met de klanten omspringen! !!!!!!!

graag zou ik mijn tv willen omruilen voor een ander, waar ik wel van kan genieten!!!

Media Markt
    Beste meneer Raets,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik vind het spijtig te vernemen dat de producten niet direct naar behoren functioneren. Welgemeende excuses hiervoor.Ik heb zojuist telefonisch contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen. Zoals afgesproken heb ik uw klacht voorgelegd bij de service eindverantwoordelijk bij Media Markt Heerlen. Zij neemt contact met u op om de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Heerlen uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt