Klacht Media Markt: Slechte bezorging

Elroyo

Via de webshop een TV gekocht (voor 22.00 bestellen de volgende dag binnen) die de volgende dag tussen 12.00 en 14.00 zou worden bezorgd. Ok prima, wij hebben gezorgd dat er iemand thuis was en pas om 21.30 kreeg ik een telefoontje dat er die niet mee geleverd zou worden en dat ik moest bellen voor een nieuwe afspraak. Aangezien dat ik op korte termijn niet weer een vrije dag kan regelen heb ik eerst Media Markt gevraagd of ik de TV op een filiaal kan ophalen maar dat was niet mogelijk. De vervoerder had inmiddels weer een nieuwe afspraak zonder overleg ingepland die ik telefonisch kon wijzigen.. Ik heb dit nummer een aantal malen per dag gebeld maar er werd niet opgenomen. Terug naar de Media Markt maar die kunnen niets doen. Ik moet toch echt bij de vervoerder zijn... en die nemen niet op.... Op de ingeplande leverdatum is er niemand thuis dus het pakketje zal weer worden meegenomen en zo etteren we verder...

1)Verantwoordelijkheid bij de verkoper van de Televisie.
2)Levering van de TV op afgesproken tijdstip

Media Markt
    Geachte meneer Smolders,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht zal door een medewerker van Media Markt online in behandeling worden genomen.
    Zij reageren vandaag inhoudelijk op uw klacht of nemen eventueel contact met u op wanneer er aanvullende informatie nodig is.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?