Klacht Media Markt: Slechte bezorgservice!!!!!!!!! Witgoed

Klachtnummer
# 133911
Gebruiker
Sander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet aan willen sluiten en waterpas zetten droger. Asociaal "wij hebben meer klanten zoek het maar uit" was de reactie. Daarnaast zouden wij gebeld worden wanneer die onverlaten zouden komen, dit is niet gebeurt. reactie "pffffff sorry".
Dit is in de winkel (DIE NIET TE BEREIKEN IS, NEMEN DE TELEFOON GEWOON NIET OP, EN BELLEN NIET TERUG, EN REAGEREN NIET, NA REACTIE INTERNET FORMULIER) besproken, en afgesproken. Nou voor mij geen Mediamarkt meer!!!
JE MOET WEL GEK ZIJN DAAR TE KOPEN!!!! moet de nieuwe slogan zijn!!!

De oplossing

Kosten witgoed extra, minimaal terug. en een waardebon voor de ergernis en het asociale gedrag bezorgers, en totale onbereikbaarheid mediamarkt Amersfoort Eemplein.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de bezorging niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Amersfoort heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen en uitgepraat.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?