Klacht Media Markt: Slechte communicatie betreft verzekeringen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 667166
Gebruiker
A E Huizer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn nieuwe telefoon van 1 MAAND OUD opgestuurd om te repareren. Kleine barst in scherm.
Verzekering geeft in de mail een reparatie duur van MAX 5 dagen aan en voorlopig zitten we op werkdag !! 9 !! en is er nog niets met mijn telefoon gebeurd.
Volgens de status van mijn reparatie is er een prijsopgave verstuurd naar mij en ben ik hiermee akkoord gegaan terwijl ik NIETS gehad heb.
Zeer slechte communicatie tussen SquareTrade en Mediamarkt m.b.t. reparatieduur.
Voor het eerst een verzekering via hun maar never nooit meer!!!! gaat er ook geljik vanaf als ik ooit nog mijn telefoon terug krijg....

Gewenste oplossing

Compensatie m.b.t. het voor een langere periode niet kunnen gebruiken van mij nieuwe telefoon van pas een maand oud.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen