Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Slechte communicatie betreft verzekeringen.
Details
Klacht
Mijn nieuwe telefoon van 1 MAAND OUD opgestuurd om te repareren. Kleine barst in scherm.Verzekering geeft in de mail een reparatie duur van MAX 5 dagen aan en voorlopig zitten we op werkdag !! 9 !! en is er nog niets met mijn telefoon gebeurd.
Volgens de status van mijn reparatie is er een prijsopgave verstuurd naar mij en ben ik hiermee akkoord gegaan terwijl ik NIETS gehad heb.
Zeer slechte communicatie tussen SquareTrade en Mediamarkt m.b.t. reparatieduur.
Voor het eerst een verzekering via hun maar never nooit meer!!!! gaat er ook geljik vanaf als ik ooit nog mijn telefoon terug krijg....
Gewenste oplossing
Compensatie m.b.t. het voor een langere periode niet kunnen gebruiken van mij nieuwe telefoon van pas een maand oud.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.