Klacht Media Markt: Slechte communicatie en nu met lege handen staan!

AEC

Meer dan een half jaar lang heen en weer gemaild met media markt. Dit ging over een tablet die ik bij een ziggo abonnement mocht bestellen. De grote variant was niet meer leverbaar, hier meerdere keren over gemaild wanneer deze weer verkrijgbaar zou zijn. Na een paar weken mailen werd me beloofd dat ze contact zouden opnemen wanneer deze weer beschikbaar zou zijn, dit kon namelijk nog wel even duren. Vijf maanden verder en niks meer gehoord te hebben, heb ik opnieuw contact gezocht. Nu blijkt dat deze tablet helemaal niet meer leverbaar is en de actie is verlopen. Er wordt niet meer meegedacht met de klant voor een oplossing en ik blijf nu met lege handen staan.

Een vergelijkbaar product van wat me toen is aangeboden.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de Ziggo tablet die u graag wilde bestellen niet meer leverbaar is. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht met welke vestiging u hierover contact heeft gehad.

In afwachting van uw reactie.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Helaas is de Ziggo tablet van 10 inch niet beschikbaar en zal deze ook niet meer op voorraad komen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben op dit moment alleen de 7 inch tablet op voorraad, welke u via www.mediamarkt.nl kunt bestellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?