Klacht Media Markt: slechte communicatie Klantvriendelijkheid

Parmanand Gainda

ik had had dvd recorder ter reparatie aangeboden. Per email krijg ik het bericht dat de dvd recorder mag opgehaald worden in de winkel waar ik ter reparatie had aangeboden. De dvd recorder kon niet gerepareerd worden omdat er geen onderdelen meer te verkrijgen was. Bij het ophalen bleek dat de dvd recorder behoorlijk intern -extern was beschadigd. Media Markt heeft toegegeven dat dit is ontstaan tijdens het transport. En bod mij een schadevergoeding van 100 euro. Terwijl ik 400 euro voor heb betaald. Ik ging ermee niet akkoord Ik vroeg 200 euro schade vergoeding. Volgens Media Markt is het zo oud dat het niets meer waard is. Gekocht in 2004 bij Media Markt. Nu sinds juli dit jaar wacht ik op reactie van mijn voorstel wat ik meerdere malen heb ik gedaan bij Media Markt via klantenservice. Onlangs heb ik een winkel verbod gekregen. Media Markt heeft verzuim mijn dvd recorder terug te geven en de schadevergoeding te betalen. Ontzettend veel mails hierover gestuurd geen reactie gekregen. MMP

Ik wil mijn dvd recorder en 200 euro schade vergoeding. Dit alles met spoed.

Ook een klacht indienen over Media Markt?