Klacht Media Markt: Slechte communicatie met de Mediamarkt omtrent ondeugdelijke vaatvasser

Klachtnummer
# 261452
Gebruiker
Jacky701
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gekocht bij de Mediamarkt Bosch Vaatwasser type SL6P1B op 25-08-2015. Na ongeveer 2 jaar en 7 maanden is de vaatwasser helaas stuk gegaan. In contact met de mediamarkt gekomen en die verwezen mij gelijk naar de fabrikant.Terwijl zij zelf een verantwoordelijkheid hierin hebben
Hiervan is een monteur gekomen die na 2 x langskomen tot de conclusie kwam dat de vaatwasser niet meer gemaakt kon worden. Opnieuw met de Mediamarkt in conclaaf; klantenservice gebeld. Klachtenbrief geschreven. Beloftes van terugbellen worden niet nagekomen. Er wordt mij verteld dat de vaatwasmachine een levensduur van 4 jaar heeft, dus dat ik maar 118 euro terugkrijg. Zeer korte levensduur volgens mij en tot op heden geen antwoord en geen oplossing bij een ondeugdelijke vaatwasmachine.

De oplossing

Vervangend product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw vaatwasser defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij MediaMarkt Amsterdam Noord. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende vestiging nemen wij opnieuw contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Jacky701
    Datum
    Beste mw. Meijer,

    Bedankt voor uw reactie.
    Mediamarkt Amsterdam-Noord heeft vanmiddag contact opgenomen. Zij willen ons uitnodigen om tot een oplossing te komen. Toch wil ik graag weten of u ook een terugkoppeling heeft ontvangen en eventueel een oplossing, zodat er geen miscommunicatie ontstaat.

    Met vriendelijke groeten
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij inderdaad contact gehad met MediaMarkt Amsterdam Noord. Wij gaan er zoals besproken vanuit dat MediaMarkt Amsterdam Noord en u morgen tot een passende oplossing komen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen