Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Slechte communicatie
Details
De klacht
Op 29-5-2014 hebben mijn vriend en ik een wasmachine, droger en koelkast gekocht in het filiaal in Leeuwarden.Tot onze spijt hebben wij deze order nog steeds niet in huis. Jullie adverteren heel mooi, vandaag besteld, morgen in huis! , maar in ons geval klopt dat dus niet, want dat is alweer bijna 2 weken geleden. Nu snappen wij ook wel dat als iets niet voorradig is het langer duurt, maar het vervelende is dat onze verkoper heeft gezegd dat het dinsdag 3-6-2014 weer binnen zou zijn. Mijn vriend en ik hadden zo gehoopt dat het in ieder geval voor het pinksterweekend zou komen, maar helaas.
De oplossing
Aangezien de verkoper ons verkeerde informatie heeft gegeven, lijkt het mij schappelijk om ons tegemoet te komen. En daarnaast hebben jullie ons ook niet op de hoogte gehouden na de dinsdag wanneer de verkoper zei dat het binnen zou zijn. Communicatie had het hele verhaal weer anders gemaakt.Graag zouden wij een anti rubberen trilmat voor onder de wasmachine cadeau willen voor het ontstane ongemak.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.