Klacht Media Markt: Slechte communicatie

Elf

Op 29-5-2014 hebben mijn vriend en ik een wasmachine, droger en koelkast gekocht in het filiaal in Leeuwarden.

Tot onze spijt hebben wij deze order nog steeds niet in huis. Jullie adverteren heel mooi, vandaag besteld, morgen in huis! , maar in ons geval klopt dat dus niet, want dat is alweer bijna 2 weken geleden. Nu snappen wij ook wel dat als iets niet voorradig is het langer duurt, maar het vervelende is dat onze verkoper heeft gezegd dat het dinsdag 3-6-2014 weer binnen zou zijn. Mijn vriend en ik hadden zo gehoopt dat het in ieder geval voor het pinksterweekend zou komen, maar helaas.

Aangezien de verkoper ons verkeerde informatie heeft gegeven, lijkt het mij schappelijk om ons tegemoet te komen. En daarnaast hebben jullie ons ook niet op de hoogte gehouden na de dinsdag wanneer de verkoper zei dat het binnen zou zijn. Communicatie had het hele verhaal weer anders gemaakt.

Graag zouden wij een anti rubberen trilmat voor onder de wasmachine cadeau willen voor het ontstane ongemak.

Media Markt
    Geachte mevrouw Elvers,Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is spijtig te vernemen dat het uitleveren van net aangeschafte producten zo stroef verloopt en de communicatie niet optimaal is. Hiervoor bied ik u de welgemeende excuses aan.Uw klacht heb ik voorgelegd bij Media Markt Leeuwarden met het verzoek spoedig (uiterlijk morgen) contact met u op te nemen om de klacht met u door te nemen en een passende oplossing te vinden.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Leeuwarden uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Elf
    Bedankt voor uw antwoord. Ik ben vandaag gebeld en ik ben tevreden. Samen zijn wij tot een oplossing gekomen. Bedankt!
    Media Markt
    Geachte mevrouw Elvers, Bedankt voor uw positieve reactie, fijn om te vernemen.Ik stel voor uw klacht op klachtenkompas te sluiten.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?