Opgelost door Media Markt: slechte klanten service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73164
Gebruiker
Schuncken
Datum
8 reacties

Details

De klacht

ik hoop dat jullie snel failliet gaat, eerst sta ik 15 min voor een balie (waar ruilbalie staat) voor niets. Was niemand bij die balie, medewerker zagen mij wel staan maar kwamen niet even naar me toe om te vragen of ze me konden helpen of dat ik misschien even geduld had, uit eindelijk komt er iemand bij deze balie en vertelde mij dat ik aan een andere balie moest melden. dat gedaan sta ik weer ruim 15 min te wachten om geholpen te worden, terwijl ik op 1 na de enige klant daar was. ik kom daar met mijn stofzuigerstang, waar van een bevestiging punt afgebroken is. ik denk dat ruilen ze wel kan ik snel weer mijn huis schoonzuigen. De mede werker zegt mij dat moeten we opsturen voor reparatie. ik denk ??????. hoezo repareren is afgebroken, kun je echt niet meer repareren moet vervangen worden. de medewerker vertelde mij dat dit 15 werkdagen kon duren . ( ik denk : WAT 15 dagen) voor iets wat ze op voorraad hebben!!!
je kunt toch even stang ruilen met een op voorradige stofzuiger

De oplossing

hoezo repareren is afgebroken, kun je echt niet meer repareren moet vervangen worden. je kunt toch even stang ruilen met een op voorradige stofzuiger en dan die opsturen, dat zou pas klantenservice zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schuncken,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Akerpoort. Er wordt spoedig contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Akerpoort uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Schuncken
    Datum
    in middels heeft media markt gereageerd, en stuurt mij een rekening van 67,95. of het kapot terug krijgen . de stofzuiger zelf kosten 128,99 en is net 2 maanden oud , in deze brief stond dat ik waarschijnlijk opzettelijk de stof zuiger stang kapot zou gemaakt hebben. ik vind dit egt nog erger dan zot , wat een afzetters, ik ga echt alle mensen en mogelijkheden benutten om niets meer te kopen bij deze ballen tent service hebben ze echt nooit van gehoord en ook ga ik de fabrikant bellen .
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schuncken, Vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet afgehandeld is en dat u een prijsopgave heeft ontvangen voor reparatie van uw stofzuiger. Ik heb uw reactie voorgelegd aan Media Markt Apeldoorn. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de stand van zaken met u door te nemen. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Schuncken
    Datum
    nog steeds niemand contact met mij opgenomen ????
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schuncken, Het spijt me te horen dat er nog geen contact met u is opgenomen, onze welgemeende excuses daarvoor. Ik heb Media Markt Apeldoorn nogmaals verzocht om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Ik hoor graag van u zodra u contact heeft gehad met Media Markt Apeldoorn. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Schuncken
    Datum
    geachte medewerker klanten service,
    inmiddels zijn er weer 2 werkdagen versteken , en in totaal een week dat er beloofd is contact met mij op te nemen .
    ik weet niet maar als mijn medewerker zo met mijn klanten om gaan , volgt er onmiddellijk ontslag wegens nalatigheid en toe brengen van bedrijfsschade. volgens mij is er iets niet in orde met media markt , want Media Markt Akerpoort, had mij 2 weken geleden al gebeld en wou onmiddellijk deze stofzuiger stang vervangen, dat is pas service!!
  7. Auteur
    Schuncken
    Datum
    in middels ben ik zelf voor de derde keer bij Mediamarkt Apeldoorn geweest , en nogmaals probleem uit gelegd, vervolgens pakte ze voor mij de stofzuigerstag van een showmodel en gaf deze aan mij, dus opgelost, alleen jammer dat het zolang moet duren en dat dit niet gelijk gedaan is
  8. Auteur
    Schuncken
    Datum
    opgelost maar duur de een beetje lang , en erg vervelend dat ze eerst een rekening sturen, als ik niet had geklaagd had ik die dus kunnen betalen , jammer dat er niet gelijk oplossing gericht gedacht word, voor iemand geld uit de zak proberen te kloppen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schuncken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen