Klacht Media Markt: Slechte klantenservice en lang wachten voor je aankoop

Suyling

Tijdens de actie van het 20 jarig bestaan van Mediamarkt wou ik in de winkel (In Den Haag) een laptop kopen. Helaas was deze in de winkel net uitverkocht waarop de medewerker van Mediamarkt adviseerde om hem online te bestellen en als ik dat nu deed, dat hij morgen al geleverd zou worden. Nou ik dacht dik prima doen we dat. De dag na het bestellen kreeg ik een mail dat het product vanwege de drukte een levertijd zou hebben van 6-7 werkdagen (nou dat kan ik wel begrijpen). Vervolgens kreeg ik weer een dag later een e-mail dat het product volledig is uitverkocht en dat ik 4 weken moet wachten. Vervolgens klantenservice gebeld voor uitleg. 20 minuten gewacht zonder een idee te hebben hoeveel wachtenden er zijn of hoelang ik moet wachten totdat ik iemand aan de lijn zou krijgen. Uiteindelijk iemand aan de lijn en WOW! hoe bot kan je zijn. Totaal geen begrip en het enige wat je mee krijgt is "dan moet je het maar afwachten". Top producten bij Mediamarkt, maar dan moet je dus maar afwachten wanneer je het krijgt.

In ieder geval wat meer begrip tonen. En een tegoed bon of korting bij de volgende aankoop zou ik niet geheel onterecht vinden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?