Opgelost door Media Markt: Slechte klantenservice en product niet leverbaar.

angry Opgelost
AeZ

Ik heb twee weken geleden een Sonos Playbar en Sub gekocht tijdens de BTW-vrij dagen. De medewerker gaf aan dat de Sub niet meer op voorraad was en dat die mij op reserveringslijst ging zetten. Daarnaast had die verteld dat het maximaal 2 tot 3 weken kon duren voor het leveren. Na twee weken heb ik nog steeds niet gehoord over de status van de levering en op site van Media Markt staat er dat het product niet leverbaar is(dit staat er meer dan 2 weken op), terwijl dit elders wel mogelijk is. Vanmiddag had ik de service gebeld, waardoor ik 15 min aan de lijn was en niemand die het opnam. Mijn voorkeur voor Media Markt was, dat ik 100€ voordeel en in termijnen kon betalen. Ik heb meer dan 1400€ betaald en heb alleen een Playbar, waar ik niet van kan genieten tijdens het kijken van films. Voor alleen een Playbar kon ik het ook wel doen met het geluid van de televisie. Voortaan koop ik de producten elders die het wel direct kunnen leveren en achter hun woord staan.

Ik wil zo snel mogelijk informatie hebben over de status van het product. Als het nog lang duurt wil ik mijn bestelling gaan annuleren en elders gaan kopen die het wel direct kunnen leveren. Graag mogen ze hun klantenservice ook controleren.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden niet alle artikelen hebt ontvangen. Uit uw klacht kunnen wij helaas niet opmaken of het om een online bestelling gaat of een bestelling in een van onze vestigingen. Graag willen wij u dan ook verzoeken ons te informeren om welke vestiging dit gaat en of u een referentie heeft van de bestelling.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Beste F.Meijer,

Het gaat om een bestelling in vesting Zwolle. Er staat ook een nummer op bon: 41013465.
    Beste F.Meijer,

Heeft u het al kunnen controleren?

mvg
    Media Markt
    Geachte heer-mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben zojuist contact gehad met Media Markt Zwolle. Media Markt Zwolle heeft aangegeven dat de vraag direct is doorgestuurd aan de afdeling. Deze gaan contact met u opnemen om u te informeren over de status van uw bestelling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Beste F. Meijer,

De media markt Zwolle heeft contact met mij opgenomen, er is aangegeven dat het langer dan 6 weken kan duren. Echter ben ik ontevreden met deze situatie, waarbij eerst aangegeven wordt van maximaal 3 weken en dit opeens MINSTENS 6 weken wordt en dat ik 15e sta van de 20 bestellingen(echter gaf de medewerker toen aan dat ik wel aan beurt zou komen). Echter gaat de betaling in maart in, dus ik betaal ook voor een product die ik niets bezit en de levering niet eens zeker is, een product van 1400€ waarvan ik niet eens kan genieten. Als ik toch had geweten had ik dit product niet bij media markt gekocht. Ik ga nu 6-7 wachten en als het daarna weer 2-3 weken langer wordt uitgesteld, dan zal dit de laatste keer zijn dat ik iets aanschaf bij media markt en aan anderen afraden.

AeZ
De aangeboden oplossing is: wachten of annuleren. Met beide oplossingen ben ik niet tevreden! De klacht wordt alleen opgelost bij een snelle levering!

Ook een klacht indienen over Media Markt?