Opgelost door Media Markt: Slechte klantenservice en product niet leverbaar.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 254216
Gebruiker
AeZ
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden een Sonos Playbar en Sub gekocht tijdens de BTW-vrij dagen. De medewerker gaf aan dat de Sub niet meer op voorraad was en dat die mij op reserveringslijst ging zetten. Daarnaast had die verteld dat het maximaal 2 tot 3 weken kon duren voor het leveren. Na twee weken heb ik nog steeds niet gehoord over de status van de levering en op site van Media Markt staat er dat het product niet leverbaar is(dit staat er meer dan 2 weken op), terwijl dit elders wel mogelijk is. Vanmiddag had ik de service gebeld, waardoor ik 15 min aan de lijn was en niemand die het opnam. Mijn voorkeur voor Media Markt was, dat ik 100€ voordeel en in termijnen kon betalen. Ik heb meer dan 1400€ betaald en heb alleen een Playbar, waar ik niet van kan genieten tijdens het kijken van films. Voor alleen een Playbar kon ik het ook wel doen met het geluid van de televisie. Voortaan koop ik de producten elders die het wel direct kunnen leveren en achter hun woord staan.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk informatie hebben over de status van het product. Als het nog lang duurt wil ik mijn bestelling gaan annuleren en elders gaan kopen die het wel direct kunnen leveren. Graag mogen ze hun klantenservice ook controleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden niet alle artikelen hebt ontvangen. Uit uw klacht kunnen wij helaas niet opmaken of het om een online bestelling gaat of een bestelling in een van onze vestigingen. Graag willen wij u dan ook verzoeken ons te informeren om welke vestiging dit gaat en of u een referentie heeft van de bestelling.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    AeZ
    Datum
    Beste F.Meijer,

    Het gaat om een bestelling in vesting Zwolle. Er staat ook een nummer op bon: 41013465.
  3. Auteur
    AeZ
    Datum
    Beste F.Meijer,

    Heeft u het al kunnen controleren?

    mvg
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer-mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben zojuist contact gehad met Media Markt Zwolle. Media Markt Zwolle heeft aangegeven dat de vraag direct is doorgestuurd aan de afdeling. Deze gaan contact met u opnemen om u te informeren over de status van uw bestelling.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  5. Auteur
    AeZ
    Datum
    Beste F. Meijer,

    De media markt Zwolle heeft contact met mij opgenomen, er is aangegeven dat het langer dan 6 weken kan duren. Echter ben ik ontevreden met deze situatie, waarbij eerst aangegeven wordt van maximaal 3 weken en dit opeens MINSTENS 6 weken wordt en dat ik 15e sta van de 20 bestellingen(echter gaf de medewerker toen aan dat ik wel aan beurt zou komen). Echter gaat de betaling in maart in, dus ik betaal ook voor een product die ik niets bezit en de levering niet eens zeker is, een product van 1400€ waarvan ik niet eens kan genieten. Als ik toch had geweten had ik dit product niet bij media markt gekocht. Ik ga nu 6-7 wachten en als het daarna weer 2-3 weken langer wordt uitgesteld, dan zal dit de laatste keer zijn dat ik iets aanschaf bij media markt en aan anderen afraden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AeZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is: wachten of annuleren. Met beide oplossingen ben ik niet tevreden! De klacht wordt alleen opgelost bij een snelle levering!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen