Klacht Media Markt: Slechte klantenservice

Sabine

Ik heb nooit reactie ontvangen op mijn klacht van 10-04-2016, die ik stuurde als reactie op een email van jullie. 2 weken later heb ik weer gemaild of ik nog reactie kreeg. Enige tijd later heb ik weer via de website een bericht gestuurd, omdat ik nog steeds niks had terug gehoord. Echter heb ik daar vervolgens ook geen respons op vernomen. Ik had mijn betreffende email willen bijvoegen, maar paste helaas niet. Die zend ik graag alsnog toe.

-Alsnog reactie na 3 maanden tijd.
-Een tegemoetkoming.
-Betere klantenservice / goede klachtenafhandeling.
-Kloppende aflevertijd van een bestelling via de webshop. En anders een bericht dat het niet op tijd geleverd kan worden, gezien dit wel vermeld wordt op de site.
-Kortere wachttijd telefonisch (vestiging Adam Noord). En dat de verbinding niet vervolgens wordt verbroken nadat je al lang aan het wachten bent.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord.

Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Amsterdam Noord vernomen dat er inmiddels contact is geweest.
    De klacht is besproken en er is per e-mail een oplossing aangeboden.

Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?