Klacht Media Markt: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 177283
Gebruiker
Sabine
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb nooit reactie ontvangen op mijn klacht van 10-04-2016, die ik stuurde als reactie op een email van jullie. 2 weken later heb ik weer gemaild of ik nog reactie kreeg. Enige tijd later heb ik weer via de website een bericht gestuurd, omdat ik nog steeds niks had terug gehoord. Echter heb ik daar vervolgens ook geen respons op vernomen. Ik had mijn betreffende email willen bijvoegen, maar paste helaas niet. Die zend ik graag alsnog toe.

Gewenste oplossing

-Alsnog reactie na 3 maanden tijd.
-Een tegemoetkoming.
-Betere klantenservice / goede klachtenafhandeling.
-Kloppende aflevertijd van een bestelling via de webshop. En anders een bericht dat het niet op tijd geleverd kan worden, gezien dit wel vermeld wordt op de site.
-Kortere wachttijd telefonisch (vestiging Adam Noord). En dat de verbinding niet vervolgens wordt verbroken nadat je al lang aan het wachten bent.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Noord.

    Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om deze te bespreken.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Amsterdam Noord vernomen dat er inmiddels contact is geweest.
    De klacht is besproken en er is per e-mail een oplossing aangeboden.

    Wij vernemen graag van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. N. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen