Klacht Media Markt: slechte klantenservice

RS

Ik heb een TV gekocht, laten thuisbezorgen, en weg gezet. Omdat de doos nog volledig in tact was geen noodzaak gezien om product te controleren. Ik haal de TV later uit de doos, enorme deuk en meerdere barsten over het scherm. Meteen terug gegaan naar Media Markt. Daar konden ze niets voor me doen omdat ik niet binnen 72 uur terug was. Ik vind dit belachelijk. Er wordt niet naar mij geluisterd en ik word behandeld alsof ik achterlijk ben. Ik begrijp dat zij juridisch sterk staan, maar zij hadden ook enig begrip voor mijn kant kunnen tonen. Ze maken geen enkel gebaar richting mij. Bovendien is toon van klantenservice ronduit arrogant en onbeschoft. Ze zijn niet eens bereid om uit te zoeken wat er gebeurd kan zijn bij het verpakken of vervoeren van de TV. Ik baal hier ontzettend van en voel me belazerd. Ze zijn je grootste vriend als ze je iets willen verkopen, maar zijn niet thuis als je hun hulp nodig hebt.

Ik zou graag willen dat de Media Markt het woord service in klantenservice waar maakt. Ze zouden bijvoorbeeld voor mij kunnen nagaan bij LG waar het is mis gegaan. Als zij dit teveel moeite vinden zouden ze me financieel tegemoet kunnen komen. Media Markt heeft een monopoly positie in Nederland en maakt daar op deze manier misbruik van. Het zou erg fijn zijn als Media Markt enig begrip toont en mij uit deze vervelende situatie helpt.

Media Markt
    Geachte heer Schluter,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend om te vernemen dat uw televisie dergelijke schade heeft.Graag wil ik uw klacht voorleggen bij vestiging waar u de televisie heeft aangeschaft. Vriendelijk verzoek ik u, door middel van een bericht, door te geven bij welke vestiging u de televisie heeft aangeschaft.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    RS
    Geachte heer Pakvis,Hartelijk dank voor uw snelle reactie! Ik heb de TV gekocht bij het filiaal bij Bijlmer ArenA. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Renée Schluter
    Media Markt
    Geachte heer Schluter, Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?