Klacht Media Markt: Slechte klantensevice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135698
Gebruiker
Gerard
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten over de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van de Mediamarkt. Deze organisatie laat zijn klanten letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Ik heb enkele maanden geleden een iPhone 6 gekocht bij de Mediamarkt en vanaf dag 1 problemen ondervonden. Enkele keren laten maken bij de Applestore, maar de problemen bleven zich voortduren, waardoor ik heb besloten mijn iPhone ter reparatie aan te bieden bij de Mediamarkt. Vanaf dat moment is de ellende begonnen. De Mediamarkt heeft niet het motto, klant is koning. Het gaat hen alleen om omzet. Het is inmiddels enige tijd geleden en nog steeds geen iPhone, smoesjes en alleen maar excuus op excuus. Ik zal nooit en te nimmer meer een product kopen of bestellen bij de Mediamarkt, gezien het feit dat hun servicegerichtheid en klantvriendelijkheid ver beneden het niveau danwel vriespunt is en ga eerder naar een concurrent dan dat ik ooit nog een dienst of goed afneem bij Mediamarkt.

De oplossing

Nieuwe iPhone
Compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw Iphone niet naar behoren functioneert en dat dit niet wens wordt opgelost.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek contact met u op te nemen.

    Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

    Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Gerard
    Datum
    Deze klacht is al meerdere malen voorgelegd bij Mediamarkt Arena en zou ook al meerdere malen contact worden opgenomen, maar deze blijven voortdurend uit. Initiatief komt nimmer van mediamarkt, maar altijd vanuit mij. Ik heb er dan ook geen vertrouwen in dat het dit keer wel goed komt en dat er gereageerd gaat worden
  3. Auteur
    Gerard
    Datum
    Nou gebeld door de mediamarkt, dat mijn product wederom klaar ligt, maar dat het heel normaal is dat er iets los zit in je telefoon. Dus wederom blijft een bevredigend antwoord en reactie uit van hun. Totaal geen vertrouwen in deze waardeloze zaak en kwestie. Voortaan maar niet meer bij mediamarkt kopen want service is ver beneden niveau. Eigenlijk helemaal geen service. Hun slogan kunnen ze beter veranderen van ik ben toch niet gek naar ik ben krankzinnig, klantonvriendelijk en zakkenvullers.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het erg spijtig te vernemen dat u deze mening over deze kwestie heeft.

    Media Markt Amsterdam Arena geeft aan getracht aan u uit te hebben gelegd dat het geautoriseerde Apple service center na meerdere onderzoeken geen technisch defect waar te hebben genomen en wordt er gesteld dat dit binnen de specificaties van het product valt.

    Wij vinden het vervelend u niet een positiever bericht te kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Gerard
    Datum
    De voorgaande reacties lijken me duidelijk. Wanneer je ee telefoon koopt behoort er niet iets los in te zitten. Ik heb nu meerdere malen problemen gehad, meerdere malen gereset, etc, maar problemen komen elke keer terug
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Media Markt Amsterdam is op dit moment met Apple in dialoog om te zoeken naar andere oplossingen voor uw klacht. Er wordt contact met u opgenomen zodra er een uitkomst is, naar verwachting deze week.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Gerard
    Datum
    Voorstel gehad, dat ze mijn iPhone nogmaals kunnen opsturen maar dat wanneer geen defect wordt gevonden of geconstateerd dat hier kosten aan verbonden zijn. Dit is totaal geen oplossing. Ook heb ik totaal geen vertrouwen in de betrouwbaarheid van mediamarkt meer. Wie zegt dat ze niet gewoon zeggen dat alles in orde is terwijl dit duidelijk niet het geval is en mij gewoon voor de kosten laten opdraaien. Het zou ze sieren als ze zo achter hun producten staan en een nieuw product geven
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Bedankt voor uw reactie.

    Erg vervelend te vernemen dat u onze betrouwbaarheid ten twijfel stelt.

    Wij kunnen u garanderen dat de telefoon door een onafhankelijk professioneel bedrijf uitgebreid wordt onderzocht. Ook willen wij benadrukken dat Media Markt geen enkele baat heeft om u onnodig met deze kwestie te belasten.

    Echter kunnen wij, naar onder andere het onderzoek van het geautoriseerde service center en contact met Apple niet anders stellen dan dat uw Iphone voldoet aan de specificaties en er dus geen technisch gebrek aanwezig was tijdens het onderzoek.

    Indien u alsnog wilt ingaan op het geboden onderzoek vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Service
  9. Auteur
    Gerard
    Datum
    Het voorstel stats niet inverhouding en ben totaal niet mee eens, maar klaarblijkelijk telt klantenservice en gerichtheid niet meer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen