Klacht Media Markt: Slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 345561
Gebruiker
Evelien -261179
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De aerofryer xl is een heel fijn apparaat.
Maar al snel roestvlekken in de pan.
En ik ben er toch netjes mee opgegaan .
Heb hem medio 2017 aangeschaft via mediamarkt al snel dus na 2 maanden had ik een e code. Apparaat deed niks meer.
Kreeg gelijk een nieuwe.
Maar deze roest dus vreselijk.
Ik heb er de balen in.
Kan niet meer zonder de airfryer .
Voel mij nu genoodzaakt een nieuwe te kopen.
Maar durf nu dus niet zo goed meer.
Heb zojuist Mn 2de eimail verstuurd naar de klantenservice van princess . Hopelijk reageren ze nu wel

De oplossing

Princes of mediamarkt mij tegemoet kunnen komen voor een nieuwe of bij het eventueel aanschaffen van een nieuwe ! Aangezien hij nog geen 2 jaar oud is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen