Opgelost door Media Markt: Slechte levering en nog slechtere klantenservice

Terlage

we hebben in het weekend een vriezer besteld met witgoedservice waarschijnlijk levering maandag maar geen enkele indicatie. Om 7 uur de wekker gezet in de hoop meer te weten deze mail was om 1:18 uur 's nachts verzonden dat de verwachte tijd 11:05-11:35 zou zijn gauw de stekker eruit getrokken zodat hij gelijk ging ontdooien om 10:15 uur was de chauffeur er al de vriezer was schoon maar de vriezer was nog wel aan de koude kant en daardoor wat vochtig de chauffeur wilde hem niet meenemen. Discussie had geen zin we zouden hem zelf wel afvoeren. Maar na oneindig veel gemail met de klantenservice omdat ik niet ga betalen voor service die wij niet hebben gehad, die geen antwoorden geven maar alleen zeggen de bezorgdienst het niet willen retourneren ik heb geen afspraak met de bezorgdienst maar met de mediamarkt die mij geen service verleend.

Nieuwe factuur zonder de kosten van de witgoedservice, of zoals ik bij de klantenservice had aangegeven indien ik wel moet betalen ik een bevestiging van het management wil hebben van de verwijdering van ons account zodat ze op de hoogte zijn dat ik nooit meer bij ze ga kopen en extra geld ga uitgeven bij een ander die wel service verleend en dat ze weten dat hun leveringsafspraken zorgen voor het verlies van klanten, maar de klantenservice stuurt steeds alleen maar 1 zin kunnen we niet.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw oude apparaat niet is meegenomen. hoewel het meenemen van het oude apparaat altijd dient te gebeuren en dus geen gedeelte van de witgoed extra service is heeft de klantenservice u deze niet terug betaald. Echter begrijpen wij dat het vervelend is dat u niet eerder wist hoe laat de bezorger langs zou komen en dus niet eerder kon zorgen dat de vriezer klaar stond. Om u hierin tegemoet te komen zullen wij u de witgoed extra service terugbetalen. Het bedrag zal binnen drie werkdagen op uw rekening staan.

Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Terlage
    Prima oplossing, fijn dat er nu serieus en fatsoenlijk naar gekeken is.

Terlage

Ook een klacht indienen over Media Markt?