Klacht Media Markt: Slechte levering en plaatsing, onbeschoft gedrag

Klachtnummer
# 333788
Gebruiker
Hans Rijswijk
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Afspraken en toezeggingen NIET nagekomen

De oplossing

Alsnog langskomen en alles correct plaatsen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Hans Rijswijk
    Datum
    Er nog steeds niets opgelost door Mediamarkt, ik ga als men niet reageert ga ik de wasdroger retourneren naar Mediamarkt. Service en reactie van Mediamarkt zijn de heel slecht !
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet (correct) is aangesloten. Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom vandaag contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland


  3. Auteur
    Hans Rijswijk
    Datum
    Tja, nog steeds wachtend, als het eind Deze week niet opgelost stuur ik de droger terug
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Volgens onze systemen is er inmiddels iets ingepland, kunt u dit aan ons bevestigen ?

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  5. Auteur
    Hans Rijswijk
    Datum
    Gisterenavond 5 december 2018 zou men langskomen, men is toen NIET langsgekomen op afgesproken tijdstip tussen 17 uur en 18 uur. Daarna telefonisch contact gehad met medewerker , deze gaf aan dat men was ziek geworden. Dit had men wel even kunnen melden door een telefoontje.
    Ik heb toen gelijk Nieuwe afspraak gemaakt met dezelfde medewerker, 6 december 2018, tussen 9 en 10 morgens, ik zou als eerste worden bezocht.
    Wederom kwam men NIET opdagen , geen bericht, geen telefoontje , gewoon NIKS.
    Vandaag diverse malen gebeld, men neemt de telefoon niet meer op!!
    Daarna vandaag met hoofdkantoor, backoffice gebeld, zij geven aan dat melding pas over twee dagen wordt behandeld.
    Ik kom speciaal vanuit Apeldoorn naar Rijswijk vanwege dit service bezoek , maar ik wordt gewoon als een hond behandeld door Mediamarkt, gaat u mijn reiskosten vergoeden ?
    Ik hoor graag van u. Belt u mij even voor een afspraak voor vandaag?
    Anders droger RETOUR zoals overeengekomen.
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wat ontzettend vervelend is dit , wij hebben direct geschakeld en zullen dit voor u oplossen.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen