Klacht Media Markt: Slechte levering en plaatsing, onbeschoft gedrag

Afspraken en toezeggingen NIET nagekomen

Alsnog langskomen en alles correct plaatsen

Hans Rijswijk
    Er nog steeds niets opgelost door Mediamarkt, ik ga als men niet reageert ga ik de wasdroger retourneren naar Mediamarkt. Service en reactie van Mediamarkt zijn de heel slecht !
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet (correct) is aangesloten. Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom vandaag contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland

Hans Rijswijk
    Tja, nog steeds wachtend, als het eind Deze week niet opgelost stuur ik de droger terug
    Beste heer/mevrouw,

Volgens onze systemen is er inmiddels iets ingepland, kunt u dit aan ons bevestigen ?

M.Hoogendijk
    Hans Rijswijk
    Gisterenavond 5 december 2018 zou men langskomen, men is toen NIET langsgekomen op afgesproken tijdstip tussen 17 uur en 18 uur. Daarna telefonisch contact gehad met medewerker , deze gaf aan dat men was ziek geworden. Dit had men wel even kunnen melden door een telefoontje.
    Ik heb toen gelijk Nieuwe afspraak gemaakt met dezelfde medewerker, 6 december 2018, tussen 9 en 10 morgens, ik zou als eerste worden bezocht.
    Wederom kwam men NIET opdagen , geen bericht, geen telefoontje , gewoon NIKS.
    Vandaag diverse malen gebeld, men neemt de telefoon niet meer op!!
    Daarna vandaag met hoofdkantoor, backoffice gebeld, zij geven aan dat melding pas over twee dagen wordt behandeld.
    Ik kom speciaal vanuit Apeldoorn naar Rijswijk vanwege dit service bezoek , maar ik wordt gewoon als een hond behandeld door Mediamarkt, gaat u mijn reiskosten vergoeden ?
    Ik hoor graag van u. Belt u mij even voor een afspraak voor vandaag?
    Anders droger RETOUR zoals overeengekomen.
    Media Markt

Wat ontzettend vervelend is dit , wij hebben direct geschakeld en zullen dit voor u oplossen.
    Onze excuses voor het ongemak.

M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?