Klacht Media Markt: Slechte levering enbelabberde afhandeling klacht

Klachtnummer
# 415611
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 november (Black Friday) een Nintendo Switch besteld. Levering niet op de dag erna maar op woensdagavond 4 december gezet (zodat we thuis zouden zijn). Geen bericht, geen pakket. Sinterklaasavond (5 december) viel dus in het water. Vervolgens begon de ellende. Meerdere malen gebeld gemaild en alles. 3x een andere reden gehoord terwijl het online gewoon direct leverbaar was. Op 16 dec. hebben zij de order geannuleerd en kon ik het opnieuw bestellen, tegen de inmiddels hogere prijs. Na lang zeuren kreeg ik een mail dat prijsverschil terugbetaald zou worden. En daar wacht ik nu al meer dan 3 weken op. Eergisteren kreeg ik bericht dat ze 19 euro zouden terugstorten (nog steeds niet ontvangen) maar verschil was meer dan 45 euro. Enige compensatie voor de hele ellende blijft ook uit. Ik loop continu tegen een muur op omdat de telefonistes niets kunnen/mogen. Contactpersoon voor mijn rechtsbijstand geven ze ook niet door.

De oplossing

De klacht eens serieus afhandelen en mij het verschil correct terugbetalen en compensatie voor de ellende en tijdsbesteding bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen