Klacht Media Markt: Slechte levering

Klachtnummer
# 447717
Gebruiker
Kimvani
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de winkel wordt mij verteld dat ik zelf in de hand heb wanneer mijn spullen geleverd worden.( ik krijg 16 juni pas mijn sleutel)Maar eenmaal thuis komen er dus 2 artikelen aan in het huis waar ik nog niet woon. Ik vond het ontzettend slordig. En ben dus verkeerd voorgelicht. En er komen nog meer spullen maar ben nu bang dat dit ook verkeerd gaat. Ik heb 5 artikelen besteld en veel geld betaald en ik voel me nu niet serieus genomen. Hierdoor zal ik media markt niet aanbevelen bij andere. En wil graag een verklaring hiervoor.

Groet,
Kim van ingen

De oplossing

Tegemoedkoming

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen