Opgelost door Media Markt: Slechte reparatiedienst en slechte service, afwezige klantvriendelijkheid

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332144
Gebruiker
EddieS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

4 jaar oude tv, ter reparatie ingediend. Na 15 dagen een antwoord; repareren is onmogelijk, een verouderd model wordt geboden of 84 euro tegoed.
Eerst besloten het oudere model te nemen, echter, bleek niet mogelijk deze spoedig te leveren en er kon ook geen uitsluitsel gegeven worden wanneer deze geleverd wordt, overleg met distributiecentrum is onmogelijk, ook niet voor de mediamarkt medewerker. Opnieuw contact opgenomen met klantenservice en gemeld van de deal af te zien. Dit wordt akkoord bevonden door klantenservice maar geweigerd door distributiecentrum medewerker. Zij opperen een vreemd verhaal over een doos waarin het oorspronkelijke toestel zat, klopt niet, was door ons gebracht zonder doos.
Een slechte service en behandeling door distributiecentrum medewerker, men dwingt de klant tot afname, er is niets ondertekend.

De oplossing

Ik wil mijn tegoed terug van 84,60 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    De case is doorgezet naar Middelburg en wij zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.
    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    EddieS
    Datum
    Geachte medewerker,

    Dank voor uw antwoord, ik ben in afwachting van een snelle en klantvriendelijke afhandeling

    Vriendelijke groet, L Moerland-Schut
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben vernomen dat de klacht nog open staat op klachtenkompas. Heeft u inmiddels iets van Middelburg vernomen?
    Wij hebben ook een statusupdate opgevraagd bij Middelburg.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  4. Auteur
    EddieS
    Datum
    Goedendag, de klacht is naar behoren en accuraat opgelost.
    Vriendelijke groet,
    L Moerland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EddieS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen