Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Slechte reparatiedienst en slechte service, afwezige klantvriendelijkheid
Details
De klacht
4 jaar oude tv, ter reparatie ingediend. Na 15 dagen een antwoord; repareren is onmogelijk, een verouderd model wordt geboden of 84 euro tegoed.Eerst besloten het oudere model te nemen, echter, bleek niet mogelijk deze spoedig te leveren en er kon ook geen uitsluitsel gegeven worden wanneer deze geleverd wordt, overleg met distributiecentrum is onmogelijk, ook niet voor de mediamarkt medewerker. Opnieuw contact opgenomen met klantenservice en gemeld van de deal af te zien. Dit wordt akkoord bevonden door klantenservice maar geweigerd door distributiecentrum medewerker. Zij opperen een vreemd verhaal over een doos waarin het oorspronkelijke toestel zat, klopt niet, was door ons gebracht zonder doos.
Een slechte service en behandeling door distributiecentrum medewerker, men dwingt de klant tot afname, er is niets ondertekend.
De oplossing
Ik wil mijn tegoed terug van 84,60 euro.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.