Opgelost door Media Markt: Slechte reparatiedienst en slechte service, afwezige klantvriendelijkheid

content Opgelost
EddieS

4 jaar oude tv, ter reparatie ingediend. Na 15 dagen een antwoord; repareren is onmogelijk, een verouderd model wordt geboden of 84 euro tegoed.
Eerst besloten het oudere model te nemen, echter, bleek niet mogelijk deze spoedig te leveren en er kon ook geen uitsluitsel gegeven worden wanneer deze geleverd wordt, overleg met distributiecentrum is onmogelijk, ook niet voor de mediamarkt medewerker. Opnieuw contact opgenomen met klantenservice en gemeld van de deal af te zien. Dit wordt akkoord bevonden door klantenservice maar geweigerd door distributiecentrum medewerker. Zij opperen een vreemd verhaal over een doos waarin het oorspronkelijke toestel zat, klopt niet, was door ons gebracht zonder doos.
Een slechte service en behandeling door distributiecentrum medewerker, men dwingt de klant tot afname, er is niets ondertekend.

Ik wil mijn tegoed terug van 84,60 euro.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    De case is doorgezet naar Middelburg en wij zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Geachte medewerker,

Dank voor uw antwoord, ik ben in afwachting van een snelle en klantvriendelijke afhandeling

Vriendelijke groet, L Moerland-Schut
    Media Markt

Wij hebben vernomen dat de klacht nog open staat op klachtenkompas. Heeft u inmiddels iets van Middelburg vernomen?
    Wij hebben ook een statusupdate opgevraagd bij Middelburg.

M.Hoogendijk
    EddieS
    Goedendag, de klacht is naar behoren en accuraat opgelost.
    Vriendelijke groet,
    L Moerland

EddieS

Ook een klacht indienen over Media Markt?