Klacht Media Markt: Slechte retour service van Media Markt

Klachtnummer
# 260594
Gebruiker
J.S. Land
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een artikel gekocht met cadeau kaart en bijbetaald en dit retour gedaan.
Netjes ontvangstbevestiging gehad en ik zou binnen 3 werkdagen mijn geld op de bank hebben en een e-voucher ontvangen voor het betalen met cadeaukaart. Helemaal niks ontvangen en we zijn een week verder (21 april retour gedaan)

De oplossing

Met spoed MIJN geld op mijn rekening, zoals beloofd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw aankoopbedrag tot op heden niet retour heeft ontvangen. Door de feestdagen heeft de verwerking van de uitbetaling wat vertraging opgelopen. Uw product is op 25-04-2017 verwerkt als retour en de uitbetaling zal vandaag verwerkt worden. De verwachting is dat u het aankoopbedrag binnen 3 dagen op uw rekening heeft en de E-voucher zult u binnen 2 dagen ontvangen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?