Klacht Media Markt: Slechte servic mediamarkt

Klachtnummer
# 99768
Gebruiker
jolanda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Media markt stelt dat koper recht heeft op deugdelijke producten. Het product moet doen wat in redelijkheid verwacht mag worden.

Het bovenstaande gaat niet op voor een Samsung galaxy S4.
Begin dit jaar gekocht 2 dagen later nieuwe gekregen omdat het toestel de simkaart niet kon lezen, omwisselen goede service.

Nu wordt mijn dochter geconfronteerd met een steeds uitvallende telefoon. Service mediamarkt is ter reparatie aanbieden, leentoestel niet op voorraad. Service op wachtlijst plaatsen voor leentoestel, heel vreemd geen leentoestel bij de Mediamarkt?

Klachtenformulier ingevuld en vandaag gebeld. Mijn rechten: eerst 3 maal ter reparatie aanbieden bij een 4e keer m.s. geld terug.

In theorie dan dus 3x3 weken leentoestel (als die op voorraad is...) en steeds opnieuw je Apps installeren en je gegevens bijwerken!

In 2 maanden tijd 2 x een probleem met een nieuw toestel. Nooit geen Samsung en nooit geen Mediamarkt meer!

De oplossing

Retour en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw van Baak,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de telefoon van uw dochter wederom niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en de klacht met u door genomen.
    Zoals besproken heb ik Media Markt Apeldoorn verzocht om u te bellen wanneer er een leentoestel beschikbaar is. Daarnaast heb ik u geadviseerd om een firmware update uit te voeren om de klacht mogelijk thuis op te lossen.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Daarnaast verneem ik graag van u of de firmware update oplossing heeft geboden.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen