Klacht Media Markt: Slechte service!

Klachtnummer
# 38768
Gebruiker
Pathu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een camera gekocht met Wifi. Omdat de Wifi bij ons thuis niet goed blijkt te werken wilden wij de camera de volgende dag terug brengen omdat het dan geen meerwaarde voor ons heeft. Wij konden ons geld terugkrijgen maar dan werd wel 20% van het aankoopbedrag in rekening gebracht! Er werd verwezen naar de Algemene Voorwaarden waarin staat dat als het zegeltje van de verpakking is verbroken je dan dus voor dat zegeltje 20% van het aankoopbedrag moet betalen! Ik vind dat schandalig! Hoe kun je weten of iets werkt als je het niet uit kunt proberen! Volgen mij heb ik gewoon recht om het hele aankoopbedrag terug te krijgen, ook al omdat het product al de volgende dag was teruggebracht. Dit is een hele slechte service! Ik zou inderdaad wel gek zijn om daar nog wat te kopen!

De oplossing

Gewoon je geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Huisman,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb u telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen. Ik heb met u besproken dat volgens onze algemene voorwaarden een gebruikt product is uitgesloten van retour.
    Media Markt kan ervoor kiezen om een uitzondering voor u te maken en het product toch voor u retour te nemen.Natuurlijk dient er ten aller tijde gekeken te worden naar de situatie. U heeft aangegeven dat bij het retourneren van uw camera u niet het gevoel heeft gehad dat er naar de situatie is gekeken. Hiervoor bied u de welgemeende excuses aan.U heeft daarbij aangegeven dat de camera inmiddels goed functioneert.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik het graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen