Klacht Media Markt: slechte service, beschadigde product aan me verkocht

Klachtnummer
# 2241
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 28-04-2012 2 boston A 250 speakers gekocht (nieuw) bij Media markt. Eenmaal thuis en open gemaakt blijkt er kleurverschil in het lak te zitten en op een zij kant zit lak beschadigingen. Na 3 weken is een speaker kapot gegaan, en heb ik na MM gebracht 21-05-2012. Daar heb ik ze gevraagd om de lak bij te werken en dan wilden ze niet melden bij mij reparatie brief. Ook beweerde ze mij, dat ik zelf de beschadigingen hebt veroorzaakt. Het is een SCHANDE hoe MM te werk gaat. Ik koop daar nooit niks meer, ze zijn te duur, slechte service, liegen kunnen ze als de beste.

Graag hoop ik dat de krassen bijgewerkt geworden en het kleurverschil.

Groeten, Jeffrey E.

De oplossing

Ik wil nieuwe speakers als het probleem niet opgelost kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste heer Ebbers,Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas heb ik door een fout in de verbinding met deze site niet eerder op uw klacht kunnen reageren, mijn excuses hiervoor.Om inhoudelijk op uw klacht te kunnen reageren, zou ik graag willen weten welke Media Markt vestiging het betreft. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?