Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Slechte service, ondanks garantie.
Details
De klacht
Op 16 februari heb ik mijn Samsung Galaxy S Advance gekocht met de -21% BTW actie bij de Mediamarkt in Bijlmer Arena. Na 3 weken waren er al problemen met mijn telefoon en heb ik gelukkig meteen een nieuwe gekregen. Mijn telefoon kreeg weer kuren en heb ik hem laten opsturen naar de maker. Er zat al een barst in m’n scherm en wist dat ik waarschijnlijk, als ze hem wilde maken wel voor de barst zou moeten betalen. Ik had problemen met het opladen en mijn oordopjes werkte niet meer. Ik hoefde mijn batterij niet mee te sturen wat ik ook al vreemd vond. Na bijna 3 weken wachten kreeg ik een mail dat mijn telefoon alleen gemaakt kon worden als ik €417.12 zou betalen. Ze zijn er van overtuigd dat er door die barst in mijn scherm ik mijn telefoon niet kan opladen en dat m’n oordopjes daardoor ook kapot zijn. Dezelfde week was mijn telefoon weer bij de Mediamarkt.. Ik vroeg haar of ik misschien iets terug kon krijgen, geld, cadeaubon of nieuwe oordopjes. Dit kon niet helaas.De oplossing
Ik heb 2 jaar garantie op mijn telefoon, er is helemaal niks aan gedaan omdat ze me zelfs geen nieuwe oplader wilde geven of iets dergelijks. Ik wil mijn geld terug omdat ik het een zeer slechte service vind. Het gaat om een bedrag van €261,41.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.