Klacht Media Markt: Slechte service

Klachtnummer
# 450240
Gebruiker
ARB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gasfornuis gekocht, deze is kapot geleverd, knop is kapot. Ik wil dit product niet meer want ik heb er geen vertrouwen meer in. Als hij bij levering al kapot wil ik zoiets niet gebruiken. Maar media markt wil hem niet terugnemen

De oplossing

Ik wil dat de gasfornuis wordt opgehaald en mijn aankoopbedrag weer wordt teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen