Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Slechte service
Details
Klacht
Ruim een half jaar geleden heb ik bij de Mediamarkt een Miele stofzuiger gekocht voor ruim € 600,=. de service valt mij erg tegen. Ik heb idd het aankoopbewijs niet meer omdat mijn ervaring is dat een Miele stofzuiger niet binnen een half jaar kapot is.Bij terugbrengen van de stofzuiger had ik een kopie van de pinbetaling bij mij. Aan de hand hiervan heeft de medewerker opgezocht of de stofzuiger daadwerkelijk bij de Mediamarkt is gekocht en hij bevestigde dat. Nu is de stofzuiger en vraagt voor de reparatie ruim € 200,- omdat ik het originele aankoopbewijs niet meer heb terwijl ik kon en kan bewijzen en dat ook bevestigd is dat de stofzuiger nog geen jaar oud is. Als je zo een dure stofzuiger koopt verwacht ik meer service.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de stofzuiger gratis wordt gerepareerd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.