Opgelost door Media Markt: Slechte service bij aanschaf SSD

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150677
Gebruiker
Hans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na de aanschaf van een SSD ben ik tot 2 keer toe terug geweest omdat de verschillende verkopers mij de verkeerde overzet-kabels hadden meegegeven.
Eerste keer: na 2x van de computer-afdeling naar de computer-accessoires-afdeling en weer terug te zijn gestuurd eindelijk iemand die zeker wist welk extra product ik nodig had om de SSD te klonen. (Systeem-software van oude harde-schijf naar nieuwe zetten). Thuis aangekomen was het niet de juiste kabel (van SATA naar SATA). Terug, van boven naar beneden naar de retour-balie. Nummertje trekken, daar wel goed geholpen.
Tweede keer: Andere verkoper, gaf me een doosje met de juiste spullen erin. Thuis aangekomen: kabel van USB naar IDE?!?! Weer niet goed! Weer terug, weer bonnetje trekken, weer naar boven.
Verkoper uitgelegd dat ik het een beetje zat was dus die ging in conclaaf met collega. Weer een doosje, nu met de juiste kabel erin (SATA naar USB). Kon ik eindelijk mijn SSD gaan inbouwen.

Gewenste oplossing

Ik zou het netjes vinden als MediaMarkt (Zoetermeer) mij compenseert voor de gemaakte tijd en reiskosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat u herhaaldelijk de verkeerde kabel is geadviseerd. Excuses voor het ongemak.

    Wij hebben uw klacht bij Media Markt Zoetermeer voorgelegd met het verzoek contact met u op te nemen.

    Vriendelijk willen wij u kenbaar maken dat tot en met 31 januari Media Markt de 'BTW actie' heeft en dit enorme drukte in de winkel met zich mee brengt. De mogelijkheid bestaat dat er hierdoor na de actie contact met u wordt opgenomen.

    Indien u vragen of opmerkingen heeft vernemen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Media Markt Service
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik ben blij nu de Mediamarkt mijn klacht serieus lijkt te nemen. Helaas heb ik nog niets mogen vernemen van de Mediamarkt Zoetermeer maar dat zal wellicht komen door de zogenaamde 'BTW-dagen'. Ik wacht rustig af...
  3. Auteur
    Hans
    Datum
    Ik ben net gebeld door de vestiging Zoetermeer. Zij bieden mij een cadeaubon aan van €15,= en daarmee ben ik tevreden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen