Klacht Media Markt: Slechte service bij retour brengen van verkeerd geleverde goederen

Klachtnummer
# 45953
Gebruiker
portofoon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in de winkel een nieuwe tv uitgezocht met behulp van een verkoper.
Toen ik thuis de TV uit de verpakking haalde bleek het de verkeerde te zijn.
Wij zijn toen terug gegaan naar de retour balie, deze wou hem niet terug nemen, zij moesten eerst toestemming hebben van de verkoper ???? Naar mijn mening staat in de wet dat je binnen een vast gestelde tijd ten alle tijden gekochte goederen kunt terug brengen.
De verkoper deed erg moeilijk en zij in eerste instantie nee. Na veel ruzie ging hij toch om en kregen wij ons geld terug.
Ik kom er nooit meer, al kreeg ik het gratis.

De oplossing

Laat ze zich aan de rechten van de consument houden

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer van den Berg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen. Zoals aangegeven leg ik uw klacht voor bij Media Markt Zoetermeer met het verzoek uw klacht verder in behandeling te nemen. Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt