Klacht Media Markt: Slechte service door verkoper/ overig personeel

Edwin

Afgelopen vrijdagavond naar de mediamarkt in Alkmaar gegaan om een laptop aan te schaffen. Advies gevraagd bij een van de desbetreffende verkopers die daar rond liep op de afdeling, mij werd aangeraden om een showmodel te kopen aangezien hier extra korting op zat.

Ik had duidelijk aangegeven dat ik bereid was hiermee akkoord te gaan mits ik de laptop meteen mee kon nemen er werd mij vertelt dat dit mogelijk was omdat er al Windows 8.1 op geïnstalleerd stond , echter bij de kassa aangekomen bleek al heel snel dat er niks van waar was.
-> Op de laptop stond nog geen Windows geïnstalleerd, er werd mij vertelt dat dit minimaal 1 uur in beslag zou nemen, ik had aangegeven dat dit geen optie was voor mij om hierop te wachten echter werd er door het personeel aan vast gehouden dat dit de enige mogelijkheid was dus werd er afgesproken dat ik binnen 2 uur terug gebeld zou worden.

3 uur later heb ik zelf maar gebeld aangezien ik nog niks gehoord had, het werd mij al snel duidelijk dat het personeel dat op dat moment aan het werk was van niks wist, ik had hem vlak voor 18:00 gekocht en er werd mij al medegedeeld dat het personeel op dat moment naar huis ging en iemand anders het dus zou overnemen.

Na een paar minuten aan de telefoon zijn bleek dat ze nog lang niet klaar waren met het installeren van Windows sterker nog volgens mij waren ze net pas begonnen (Windows was pas voor 30% geïnstalleerd).

De medewerker die ik aan de telefoon had beloofde mij om een passende oplossing te zoeken en mij terug te bellen.
Ik werd uiteindelijk terug gebeld en kon een andere laptop ( wel hetzelfde model) komen afhalen, om 21:30 had ik dus pas de laptop in handen die ik anders om 18:00 al thuis had moeten hebben.

Hierdoor heb ik onkosten gemaakt en die zou ik graag vergoed krijgen.

Media Markt
    Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Edwin
    Bedankt voor het in behandeling nemen van mijn klacht, ik zie graag een reactie tegemoet komen.
    Media Markt
    Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie.Van Media Markt Alkmaar heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en er u een oplossing is geboden.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?