Klacht Media Markt: slechte service en hoge prijsopgave

Ed

Voor de derde maal mijn tablet aangeboden ter reparatie. Oplaadproblemen. Laatste maal wordt aangegeven geforceerd gebruik hierdoor geen garantie. Dit verbaasde ons niet aangezien de derde keer het aankoopbedrag moet worden vergoed. Prijsopgave connector rond de 115 euro. Deze uiteraard niet uit laten voeren. Bij retour tablet leek deze niet goed te zijn dichtgemaakt. Op zich al schandalig uiteraard maar weer teruggestuurd dus. In plaats van de tablet retourneren zoals ik deze had ingeleverd kreeg ik wederom een prijsopgave van rond de 130 euro voor dezelfde reparatie. Hier had ik niet om gevraagd en hierover gebeld met jullie. Uiteindelijk us de tablet weer dichtgemaakt en retour gekomen. Geen excuses niets, sterker nog mediamarkt moest de kosten maar betalen voor de wanprestatie van de service afdeling, kansloos. Heb de tablet laten repareren voor 59 euro binnen 5 minuten oftewel jullie ( lees samsung) mogen je echt gaan schamen.

Die mogen jullie bedenken maar in elk geval een eerlijke verklaring aangezien ik me flink belazerd voel

Ook een klacht indienen over Media Markt?