Klacht Media Markt: Slechte service en ondeskundigheid

Klachtnummer
# 468586
Gebruiker
welij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat ik een navigatie systeem nodig had en mij op een bepaald type had voorbereid ging ik naar Mediamarkt in Middelburg. Nadat ik een aantal vragen over het systeem had gesteld, waar in nog iets specifieks over wilde weten bleek mij dat de man die al zeven jaar bij M.M had gewerkt, totaal niet waar hij het over had. De antwoorden klopten helemaal niet. Het gesprek vond in een niet klantonvriendelijk gesprek plaats. Zijn directe chef erbij gehaald. Aardige man, maar die kon mij ook niet helpen. Dus voor niets naar Middelburg gereden/ Nooit meer mediamarkt, dan maar € 10 meer bij BCC of Coolbl.

De oplossing

Excuses en goed geholpen willen worden en niet draaien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen