Klacht Media Markt: slechte service en reparatiedienst

fambrinks

op 23 jan 2020 een side by side koelkast gekocht het kieljast gedeelte werkt niet meer en jan alleen nog maar op vakantie stand omdat allle andere standen mijn hele inhoud bevriest en dit toch niet hoort in een koelkast
vrijdag 5 juni gebeld kreeg ik een link voor reparatie maar omdat mijn bonnummer en artk nummer niet bekend waten kon ik er niks mee maandag 8 juni jl bij media markt hengelo geweest daar is een reparatie verzoek aangemaakt kon 2 dagen duren maar tot nu nog niks gehoort
ivm extra boodschappen doen ook een compensatie gevraagt maar werd afgescheept met een cafeau bon twv 20 euro heb er niks aan ten eerst omdat bij thuiskomst er geen saldo op de cadeaukaart bleek te staan en ten 2e kan ik er geen eten van halen een belachelijke afscheep compensatie

ze nemen klachten niet serieus doen er nijs aan en ik eis een reële en een snelle oplossing en een betere compensatie mbt het extra boodschappen doen omdat ik nu niks goed kan houden in de koelkast van nog geen 20 weken oud!!!!

ik eis een snelle en goede oplossing en compensatie ivm zeer ondeugdelijk product!

Ook een klacht indienen over Media Markt?