Opgelost door Media Markt: Slechte service klant is niet echt welkom. Klachten worden niet serieus genomen.

sad Opgelost
Monique

Afspraken worden niet nagekomen. Service wordt niet verleend. Misleidende teksten als schermvetvanging telefoon klaar binnen een uur. Dochter zit al bijna een week zonder telefoon omdat de mediamarkt niet doet wat ze beloven. Op klachten via hun website reageren ze niet. Managers bellen niet terug en de klantenservice kan niets. Wat ik in 1 week mee heb gemaakt is te veel om op te noemen. De enige manier om er achter te komen wat de stand van zaken is, is om er weer heen te rijden (advies van de klantenservice).

Nu vraag ik mediamarkt ik ben toch niet gek?
( zo wordt ik namelijk wel door jullie behandeld)

Ik wil weten wat de stand van zaken is en waarom je als klant zo behandelt kunt worden.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het toestel van uw dochter al een week weg is. Om na te gaan wat er precies is gebeurd en wat we voor u kunnen betekenen willen wij u vragen om welke vestiging het gaat. Ook willen wij u vragen of u een referentie heeft van de reparatie.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Monique
Heb excuses gekregen en moet nog naar de winkel waar iets voor me klaar ligt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?