Opgelost door Media Markt: Slechte service klant is niet echt welkom. Klachten worden niet serieus genomen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 266147
Gebruiker
Monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afspraken worden niet nagekomen. Service wordt niet verleend. Misleidende teksten als schermvetvanging telefoon klaar binnen een uur. Dochter zit al bijna een week zonder telefoon omdat de mediamarkt niet doet wat ze beloven. Op klachten via hun website reageren ze niet. Managers bellen niet terug en de klantenservice kan niets. Wat ik in 1 week mee heb gemaakt is te veel om op te noemen. De enige manier om er achter te komen wat de stand van zaken is, is om er weer heen te rijden (advies van de klantenservice).

Nu vraag ik mediamarkt ik ben toch niet gek?
( zo wordt ik namelijk wel door jullie behandeld)

De oplossing

Ik wil weten wat de stand van zaken is en waarom je als klant zo behandelt kunt worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het toestel van uw dochter al een week weg is. Om na te gaan wat er precies is gebeurd en wat we voor u kunnen betekenen willen wij u vragen om welke vestiging het gaat. Ook willen wij u vragen of u een referentie heeft van de reparatie.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb excuses gekregen en moet nog naar de winkel waar iets voor me klaar ligt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen