Klacht Media Markt: Slechte service Media Markt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 263899
Gebruiker
Jc
Datum
3 reacties

Details

De klacht

22 Mei heb ik bij Media Markt Arnhem een Lenovo Yoga van rond de 700 euro aangesmeerd gekregen van een verkoper in de winkel, meneer had beloofd dat deze echt goed genoeg was voor wat ik er mee wou doen (niet dus..). Ik twijfelde bij binnenkomst tussen een Acer laptop die iets duurder was en de Lenovo, maar na de verkooppraatjes toch maar gekozen voor de Lenovo. Meneer vertelde er vrolijk bij dat ik met een Media Markt kaart kon retourneren binnen 28 dagen, mits er normaal met het product was omgegaan (ook niets van waar).
Het product doet niet wat beloofd was, de voorwaarden die mij verteld zijn kloppen niet en het product zelf heeft ook mankementen. Met het bovenstaande verhaal bij Media Markt Duiven geweest om de laptop terug te brengen, maar dat kon niet omdat ik niet binnen veertien dagen was. (wat niet mogelijk was ivm opname in ziekenhuis) Vervolgens begint een verkoper een verhaal over startklaar service twv 30 euro. Geprobeerd duidelijk te maken dat ik de laptop niet meer hoefde, maar ze wouden hem alleen terugnemen voor 90% van het aankoopbedrag. Nogmaals geprobeerd uit te leggen dat mij niet één, maar tweemaal de verkeerde informatie was gegeven en ik me opgelicht voelde, helaas zonder resultaat.

Met de hele zooi langsgeweest bij Media Markt Arnhem, zelfde verhaal. Verkoper vondt het wel raar dat ik de startklaar service aangeboden had gekregen, dat had niks uitgehaald volgens hem, ook kon meneer mij vertellen dat ik helemaal geen recht op retourneren had omdat ik een laptop had gekocht, en daar geldt die service niet op blijkbaar. Verkoper van twee weken geleden was ook niet meer werkzaam en kon dus niet zijn beloftes toelichten

Tweemaal verkeerd voorgelicht, over twee punten (prestaties en retourneren) bij aankoop en nogmaals over het retourneren terwijl ik de laptop terug kwam brengen. Verkoper probeert me vervolgens ook nog service die niets uit zou halen aan te praten, en mij 10 procent van het aankoop bedrag (€70,-) te laten betalen voor het terugbrengen van een defect product dat niet aan mijn wensen voldoet, ondanks dat dat wel beloofd werd.

De oplossing

Ik zou graag zien dat de laptop ingewisseld mag worden voor bijvoorbeeld de Acer, prijsverschil wil ik best betalen, maar ik weiger 70 euro extra te betalen omdat Media Markt zijn klanten verkeerd laat voorlichten, of het personeel niet goed op de hoogte is van de geldende regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Jc
    Datum
    Update: Vandaag ook nog driemaal geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken zonder succes, ik voel me ongehoord, hoe moelijk is het om gewoon even te luisteren naar wat een klant te zeggen heeft?
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met de door u aangekochte laptop. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij MediaMarkt Arnhem met het verzoek uw klacht intern te bespreken. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen van MediaMarkt Arnhem informeren wij u hier over.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijk groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    MediaMarkt Arnhem geeft aan dat ze het vervelend vinden dat u niet tevreden bent over de laptop, echter kunnen (bijna) alle laptops getest worden in de winkel om de werking vast te stellen. En indien een product gebruikt is kan deze vanzelfsprekend niet meer als nieuw verkocht worden. Dit resulteert in kosten en deze worden aan u doorberekend door een gedeelte van het aankoopbedrag in te houden. Helaas kan MediaMarkt Arnhem u geen andere optie bieden.

    Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks, mijn klacht is blijkbaar niet eens goed gelezen want het probleem dat ik zelf beschreef wordt herhaald en daar blijft het bij.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?