Klacht Media Markt: Slechte service Media Markt

a

Wij hebben een laptop Sony vaio bij Media Markt in Arnhem gekocht.
Het is vier keer naar reparatie geweest zonder oplossing van problemen.
Hij heeft slechte verbinding wifi en beeldscherm loopt vast.

Zij zeggen alleen maar het is niets gevonden maar die probleem heb ik nog steeds. Ik heb geen problemen met router.

Ik weet het niet meer hoe ik moet oplossen
Dit is tweede keer via dit website mijn probleem verteld tot nu toe heeft Media Markt niet contact met ons opgenomen

Ik wil geldterug

Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Battal,Bednakt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Mark Arnhem met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Arnhem uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    a
    Media Markt Arnhem heeft nog niet met me contact opgenomen.
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Battal, Bedankt voor uw reactie.Van Media Markt Arnhem heb ik vernomen dat er inmiddels telefonisch contact met u is opgenomen en de klacht met u is doorgenomen. Zoals bij u bekend wordt uw laptop onderzocht door het Sony service center. Zodra er meer bekend is neemt Media Markt Arnhem contact met op.Met vriendelijke groet,
    dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Arnhem.
    a
    Manager van Media Markt Arnhem heeft me gebeld, Toen heeft ze me verteld dat ik door haar word gebeld voor mogelijke oplossing maar tot nu toe heeft ze me nog niet teruggebeld.
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Battal, Bedankt voor uw reactie.Vervelend te vernemen dat u niet bent teruggebeld.Ik heb Media Markt Arnhem verzocht spoedig contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,
    a
    Ik ben gebeld door het hoofd Service Media Markt Arnhem.
    Het is al vijfde keer dat het weer naar het reparatie geweest is en ik heb hem weer terug opgehaald van Nijmegen naar Arnhem. ( tot nu toe 10 keer heen en terug ) Om het weer te proberen of het goed doet. Ik moet hem nog een keer testen of het nu goed doet. Bekende verhaaltje al vijfde keer!!!
    Media Markt
    Geachte meneer/mevrouw Battal, Bedankt voor uw bericht.Van Media Markt Arnhem heb ik vernomen dat er getracht is om u uit te leggen dat er geen technische gebreken aanwezig zijn in het product. Na herhaaldelijk onderzoek, door verschillende partijen, wordt er gesteld dat de klacht ontstaat door het wijzigen van software instellingen, waardoor de pc niet naar behoren functioneert. Media Markt meldt dat er tijdens de gesprekken met u geen ruimte is om dit volledig aan u uitleggen. Hierdoor is het correct afhandelen van uw klacht niet mogelijk.Wij willen graag uw klacht naar behoren afhandelen. Dit is mogelijk wanneer u open staat voor een gesprek waar Media Markt in de gelegenheid wordt gesteld volledig uitleg te geven. Ik verneem graag van u als u een dergelijk gesprek wenst.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?