Klacht Media Markt: Slechte service mediamarkt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 274464
Gebruiker
Betty026
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb de Dyson animal pro62 gekocht,heb deze 1xgeprobeerd maar voldeed aan mijn verwachtingen,ging dus terug naar de winkel om deze terug te brengen,maar kon hem niet retourneren omdat de verpakking open was en deze gebruikt was,maar als ik de verpakking niet open mag maken hoe weet ik dan of alle spullen er inzitten en of hij goed werkt naar verwachting.kreeg dus mijn geld niet terug terwijl ik deze 25 sept gekocht heb, ben 26 febr.naar winkel geweest binnen 14 dagen retourneren zeggen ze, maar uiteindelijk moeten we het maar zelf uitzoeken. Ben 325 lichter en een product dat niet naar behoren functioneerd. Zeeeer slechte service van mediamarkt.

De oplossing

Als een product niet naar behoren werkt moet je deze binnen de omruilperiode terug kunnen brengen en geld terug krijgen of ruilen voor een die wel werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Betty026
    Datum
    De datum 26 feb moet uiteraard 26 sept zijn, dit kon ik helaas niet meer wijzigen
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat de Dyson Animal Pro62 niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij zullen uw klacht bespreken met de klantenservice van MediaMarkt Arnhem en hen verzoeken contact met u op te nemen om uw klacht nogmaals in behandeling te nemen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Betty026
    Datum
    Dank voor uw bericht. Ik heb helaas tot op heden nog niks vernomen van Mediamarkt Arnhem.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben van de klantenservice van MediaMarkt Arnhem vernomen dat u inmiddels al contact heeft gehad met Dyson via Kieskeurig.nl. Dyson heeft u aangegeven dat het probleem aan uw product eenvoudig op te lossen is door het klepje even los te duwen. Zij hebben ook aangegeven dat dit niet meerdere keren terug komt. Mocht dat toch het geval zijn dan kunt u nogmaals contact opnemen met Dyson voor een andere oplossing.

    Wij hopen dat de problemen aan uw Dyson zijn verholpen.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  5. Auteur
    Betty026
    Datum
    Voor nu is het defect verholpen, wij zijn echter niet tevreden met de aankoop, dit zal ik verder opnemen met Dyson omdat uit het gesprek met de klantenservice heel duidelijk is gemaakt dat Mediamarkt zijn handen hiervan aftrekt. Ik zou dan ook tegen iedereen die deze recensie leest willen zeggen 'bezint eer gij begint' mocht je een aankoop bij Mediamarkt overwegen. Ik vind het erg vervelend maar kan er echt geen beter verhaal van maken, de service van Mediamarkt is gewoon uitermate slecht op het moment er iets niet goed is.
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn om te vernemen dat het defect aan uw product is verholpen. Graag geven wij u enige uitleg over de retourvoorwaarden van MediaMarkt. De Nederlandse wet stelt Koop is Koop. Dat houdt in dat zodra u een product koopt, dat het product wettelijk van u is. Om u in de gelegenheid te stellen een product te retourneren, hebben de meeste winkeliers retourvoorwaarden opgesteld. MediaMarkt heeft in haar retourvoorwaarden opgenomen dat producten teruggebracht kunnen worden mits deze ongeopend, onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking zitten. Aangezien u het product geopend en gebruikt heeft voldoen deze niet aan de retourvoorwaarden en kan uw product helaas niet retour.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  7. Auteur
    Betty026
    Datum
    Ik ben prima op de hoogte van de Nederlandse wet, deze stelt ook dat ik recht heb op een deugdelijk product. Mocht het product defect zijn is de verkoper verplicht deze te vervangen al dan niet een gratis reparatie aan te bieden. Daarnaast is het aan de verkoper zelf hoe zij met hun klanten om willen gaan. En zoals ik al zei is de klantenservice van Mediamarkt uitermate slecht. Het is schandalig dat mij een les wbt de Nederlandse wet wordt voorgedragen terwijl de tijd en geld prima gebruikt had kunnen worden om onze klacht daadwerkelijk op te lossen.
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Uit uw bericht van 2 oktober kunnen wij opmaken dat het defect aan uw product inmiddels is verholpen. Mocht uw product nu weer defect zijn, dan heeft u de mogelijkheid om uw product alsnog ter reparatie aan te bieden in een vestiging van de MediaMarkt.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  9. Auteur
    Betty026
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Betty026
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mediamarkt schuift de verantwoording af naar Dyson.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?