Klacht Media Markt: Slechte service schermreparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 180864
Gebruiker
Judiths
Datum
18 reacties

Details

De klacht

Op 22 juli heb ik mijn Iphone 6 laten vallen waardoor het scherm kapot was. Ik ben vervolgens naar Media Markt gegaan, omdat zij adverteren met een schermreparatie 'klaar terwijl u wacht'. Vervolgens wordt mijn scherm gemaakt, maar doet mijn telefoon het niet meer. Deze moet worden opgestuurd naar Apple en dit duurt maximaal 3 weken. Ik krijg geen leentoestel, geen verdere uitleg en moet wel direct de kosten van mijn schermreparatie betalen (119 euro). Op 28 juli krijg ik te horen dat 'find my iPhone' uitgeschakeld moet worden anders kunnen ze de telefoon niet repareren. Vandaag, 12 augustus, is het ondertussen 3 weken geleden en heb ik nog steeds niks vernomen. Ik bel 5x naar de winkel en niemand neemt op, vervolgens moet ik naar de winkel om informatie te vragen en wordt weggestuurd met wederom geen informatie. Ik vind het niet kunnen dat ik van tevoren 119 euro moet betalen, terwijl mijn telefoon nu stuk is, ik een maand zonder telefoon, leentoestel en informatie zit.

De oplossing

Ik wil mijn geld voor de schermreparatie terug, omdat ik niet tevreden ben over de service. Er werd mij verteld dat het maximaal 3 weken zou duren en dat is nu zonder verdere informatie overschreden, zonder enige vorm van toenadering. Verder vind ik dit een juiste compensatie omdat Media Markt op deze manier valse reclame verstrekt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

18 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat schermherstel niet goed is verlopen bij Media Markt Hoorn. Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Hoorn. U zult spoedig een passende oplossing aangeboden krijgen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Hoorn vernomen dat er inmiddels contact is geweest. De klacht is besproken en er is een passende oplossing aangeboden. Wij vernemen uiteraard graag van u of u tevreden bent over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Judiths
    Datum
    Ik ben vandaag mijn telefoon gaan halen. Ik kreeg een nieuw toestel, deze gaat echter niet aan. Ik heb dus een defect toestel terug gekregen. Wanneer ik vervolgens terug ga naar de Media Markt (Hoorn) word ik weer met hetzelfde verhaal naar huis gestuurd: deze telefoon moet eerst opgestuurd worden ter reparatie. Ik moet nu dus wederom wachten op een nieuwe telefoon, terwijl dit proces nu al 4 weken aan de gang is. Ik vind het vreemd dat ik nogmaals de dupe ben van hun eigen fout.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken gaan wij dit voorleggen bij Media Markt Hoorn om na te gaan wat er is gebeurd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een defect toestel mee krijgt.

    U hoort spoedig van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Helaas hebben wij tot op heden geen terugkoppeling ontvangen van media Markt Hoorn. Wij hebben hen verzocht ons spoedig te voorzien van een terugkoppeling.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Judiths
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Ik ben er echter nu wel klaar mee. Ik ben ondertussen 1,5 maand mijn telefoon kwijt door 2x een fout van de media markt. Ik wil nu een nieuwe telefoon kunnen uitkiezen bij de media markt als compensatie. Ik vind dit niet de manier waarop media markt Hoorn met zijn klanten kan omgaan. Ik begrijp dat een fout maken menselijk is, maar daar moet wel een passende oplossing tegenover staan. Maar dit gebeurt nu niet.
  7. Auteur
    Judiths
    Datum
    Media Markt Hoorn heeft net contact met mij opgenomen. Zij hebben verteld dat ze de telefoon pas volgende week verwachten, omdat hij nu nog in behandeling is. 2 Weken om een telefoon om te ruilen vind ik heel vreemd, aangezien het om een nieuw toestel ging dat defect was. Ik zie hier graag nog een compensatie voor, want er wordt niet eens gezorgd dat het prioriteit heeft zodat het proces sneller verloopt. Reparatietijd is namelijk altijd 2-3 weken.
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u nog niet geheel tevreden bent over de afhandeling. Wij nemen nogmaals contact op met Media Markt Hoorn. Zodra er meer bekend is zult u een terugkoppeling van ons ontvangen.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    In het systeem zien wij dat u inmiddels de telefoon heeft afgehaald. Graag vernemen wij van u of deze naar wens is. Indien dit niet het geval is vernemen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  10. Auteur
    Judiths
    Datum
    Ik heb mijn telefoon nog niet opgehaald. Dat is ook niet mogelijk aangezien ik in het buitenland zit. Dit heb ik ook aangegeven, omdat het zo lang duurde. Dus dat er staat dat ik mijn telefoon heb afgehaald klopt niet. Ik kan deze pas 7 september of later ophalen. Dat dit in het systeem staat vind ik ook raar, waarbij ik dus weer sterk ga twijfelen aan de service van media markt Hoorn. Wanneer ik mijn telefoon dus daadwerkelijk terug heb zal ik weer een reactie plaatsen.
  11. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat wij u aangaven, dat het toestel was opgehaald ging over de oude reparatie, excuses. Graag vernemen wij van u zodra het toestel is opgehaald.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  12. Auteur
    Judiths
    Datum
    Ik heb vandaag mijn telefoon opgehaald. Deze telefoon werkt gelukkig wel. Ik ben tevreden dat ik mijn telefoon weer terug heb, alleen vind ik de tijd dat ik geen telefoon had veel te lang. Ik zie ook graag vergoeding van mijn abonnementskosten over deze periode (22 juli t/m 7 september), aangezien deze situatie door fouten van Media Markt is gekomen.
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn te vernemen dat u inmiddels een werkend toestel heeft ontvangen. Betreffende uw vraag voor compensatie van de abonnementskosten hebben wij een verzoek neergelegd bij Media Markt Hoorn. Wij hopen op een spoedige terugkoppeling en zullen u hierna informeren.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  14. Auteur
    Judiths
    Datum
    Om terug te komen op mijn 'werkende toestel', mijn iPhone gaat ineens niet meer aan. Ik heb net alles geprobeerd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. Het is nu weekend en dus is de Media Markt al dicht. Om dit toch direct aan te geven stuur ik deze reactie. Mijn geduld is nu echt op. Ik heb mijn telefoon nu 2x laten opsturen, waarvan ik 1x een defect toestel krijg en nu is hij weer met 4 dagen defect. Ik wil nu een nieuw toestel bij de media markt kunnen uitzoeken ter compensatie.
  15. Auteur
    Judiths
    Datum
    Ik ben gister naar de Media Markt geweest en heb ondertussen wel een nieuw toestel. Dus de telefoon is geregeld.
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u opnieuw een defect toestel had ontvangen. Wel goed te vernemen dat deze inmiddels weer is omgeruild. Betreffende de compensatie voor de abonnementskosten hebben wij nogmaals navraag gedaan bij Media Markt Hoorn. Wij hopen spoedig een terugkoppeling te ontvangen.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  17. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Hoorn vernomen dat er inmiddels een e-mail is verstuurd in reactie op uw vraag om coulance. Gezien het feit dat er een leentoestel is aangeboden kan Media Markt Hoorn u niet tegemoet komen voor de kosten van uw abonnement.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  18. Auteur
    Judiths
    Datum
    Ik vind de manier van afhandeling erg ondermaat. Een leentoestel die alleen aangeboden wordt na het indienen van een klacht is geen service. Daarbij is het een leentoestel dat niet in de buurt komt van de telefoon die ik had en waar ik dus abonnementskosten voor betaal. En dan terzijde dat de wachttijd zo lang was doordat de media markt zelf tot 3x toe in de fout gaat. Erg onprofessioneel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judiths
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen