Klacht Media Markt: Slechte service van MediaMarkt

El4

Via mediamarkt online een iphone 6 besteld. Vanaf het begin problemen gehad met dit toestel. Toestel opgestuurd naar medimarkt. Nu wordt aangegeven dat toestel niet onder de garantie valt omdat ik getracht zou hebben toestel te openen. Nu een maand verder; vele telefoontjes verder; diverse medewerkers gesproken en een hoop frustraties verzoek ik media markt om mijn toestel gewoon terug te sturen omdat ik totaal geen vertrouwen meer heb in hen. Maar er wordt nog steeds van mij verwacht dat ik geduld moet hebben. We zijn al een maand verder en mijn geduld is inmiddels opgeraakt en nog steeds mijn toestel niet teruggekregen. Media markt krijgt van mij een dikke NUL. Waardeloos gewoon hoe zij met klanten omgaan. Ik bestel daar nooit meer wat.

Ik wil mijn toestel terug

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPhone 6 gebreken vertoond. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de iPhone ter reparatie heeft aangeboden.

In afwachting van uw reactie.

El4
    Het is media markt online. Het is heel triest ik zal dan ook nooit meer wat kopen via jullie website of in de winkel. Mijn telefoon heb ik overigens nog steeds niet in mijn bezit! Toezeggingen die gedaan worden worden keer op keer niet nagekomen.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u al weken uw telefoon kwijt bent. Hiervoor onze welgemeende excuses. Graag ontvangen wij middels een reactie op dit bericht uw reparatienummer.

In afwachting van uw reactie.

El4
    Ik hoor een maand lang niets anders dat jullie het vervelend vinden en dat jullie je excuses aanbieden, Daar kan ik helemaal niets mee. Ik heb helemaal niet aan die loze woorden van jullie. Als dat daadwerkelijk gemeend was was het probleem wel opgelost. Dit is het refnr171117-020443

Bedankt voor uw reactie.

Uit gegevens in onze administratie blijkt inmiddels dat uw iPhone 6 retour is gekomen van de reparateur. Omdat u niet akkoord bent gegaan met de prijsopgave, wordt uw toestel ongeprepareerd naar u opgestuurd. Naar verwachting ontvangt u de iPhone binnen 3 werkdagen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

El4
    Ik snap dan niet waarom er gezegd wordt dat je garantie hebt op een product. Want ik heb nog garantie. Ik ga geen 600 euro betalen voor reparatie want dan kan ik net zo goed een nieuw toestel kopen. Dus daarom mijn verzoek om mijn telefoon terug te sturen. Maar er wordt nu al een week tegen mij gezegd dat ik mijn iphone retour ontvang. Jullie zijn echt gewoon waardeloos.

Bedankt voor uw reactie.

Ons geautoriseerde reparatiecentrum heeft geconstateerd dat uw product niet onder garantie kan worden gerepareerd. Uw iPhone 6 is namelijk door derden open gemaakt of getracht open te maken. Om deze reden kan uw toestel niet onder garantie gerepareerd worden.

Excuses voor het ongemak.

El4
Uiteindelijke oplossing Er is helemaal geen oplossing want ik wacht al een week op mijn telefoon. Ze komen er zo gemakkelijk mee weg. Waardeloos bedrijf!