Klacht Media Markt: Slechte service voor de klant

Klachtnummer
# 296468
Gebruiker
Mohamed_a
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 26-11-2017 een lenovo y720 gekocht van 1400 euro na een maand al problemen mee gehad gemeldt bij de klantenservice maar zelf weten op te lossen nu is er weer wat mis mee weer een maand later en moet hij op gestuurd worden wat 3 weken kan duren ik doe een IT opleiding ik heb de laptop nodig omdat alles digitaal gaat en ze kunnen mij geen leen laptop geven die aan 1 eis moet voldoen tevens beschikken 3 filialen in de buurt niet eens over een leenlaptop op het moment.

De oplossing

Een omruiling of mijn geld terug zodat ik een ander DEUGDELIJK product kan halen zodat de klant verder kan wat ook de bedoeling zou moeten zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te lezen dat uw laptop niet naar behoren functioneert.

    Aangezien u deze laptop heeft aangeschaft bij MediaMarkt Tilburg hebben wij uw klacht aan hen voorgelegd met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen