Klacht Media Markt: Slechte service

S.D. Nijgh

Op 21 december een Sony dan radio besteld. Op 24 december ontving ik de verkeerde. Na contact met klantenservice alles weer netjes verpakt en naar het postkantoor gebracht omgeving te sturen. Donderdag 27 december kwam de nieuwe radio binnen. Opnieuw de verkeerde en wel precies dezelfde als die van de 24e. Opnieuw gebeld met de klantenservice en zeer onrespectvol te woord gestaan door een medewerkster van mediamarkt doe tevens weigerde haar naam te noemen. Volgens haar was het mijn schuld dat ik opnieuw de verkeerde radio had ontvangen.
Restte mij weinig anders dan deze radio weer opnieuw netjes te verpakken en terug te sturen, begeleidend schrijven in de doos gestaan met daarop nogmaals uitgelegd welke radio wij besteld en betaald hadden en dus ook graag wilden ontvangen. Tevens klacht ingediend over medewerkster klantenservice. Hier geen enkele reactie op gehad. Ook niet op het toesturen van het verzendbewijs. Mij was beloofd dat als ik het verzendbewijs zou mailen, meteen de goede radio toegezonden zou worden, zodat ik niet eerst hoefde te wachten tot de door hun verkeerd toegezonden radio weer bij hen binnen was. Echter, geen mail hierover ontvangen, dus vrijdag 28 december nog maar eens gebeld. Opnieuw werd me beloofd, nadat ik het hele verhaal weer had uitgelegd, dat de juiste radio diezelfde dag nog naar me verstuurd zou worden. Ik kom hem dan zaterdag verwachten. Ook zou er een bevestigingsmail over ontvangen. Die kwam niet, dus zaterdag 29 december maar weer een telefoontje gepleegd naar mediamarkt. Nee, de radio was nog niet verzonden, maar dat zou nu direct toch echt gebeuren. Ik kon de bevestigingsmail ieder moment ontvangen. Er kwam inderdaad een mail, alleen met geheel andere inhoud dan mediamarkt had beloofd. Er stond in, dat ik een door mediamarkt juist toegestuurd product tot twee maal toe had teruggestuurd. Daarom werd mijn bestelling maar geannuleerd en zou ik mijn geld terug krijgen. Ik verbaasde mij erg over twee punten in deze mail: ten eerste dat mediamarkt opeens in de veronderstelling verkeerde dat ze me al twee keer het juiste, door mij bestelde, product hadden toegezonden. Ten tweede dat ze het, tegen alle beloften en afspraken in, geannuleerd hadden. Heel wonderlijk. Dus, met mediamarkt gebeld. De annulering was inderdaad in gang gezet en kon niet meerongedaan gemaakt worden.
Ook wel slim van mediamarkt. Mij was namelijk een coulance beloofd als het product binnen was.

Ik verwacht mijn geld terug en ook nog steeds een coulance en telefoontje van het management van mediamarkt met excuses

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Daarom hebben wij zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas zonder succes. Wij zullen het later vandaag nogmaals proberen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

D. Rasing

Ook een klacht indienen over Media Markt?