Klacht Media Markt: slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331023
Gebruiker
apple 61
Datum
9 reacties

Details

De klacht

telefoon in garantie inleveren en dan 3x afwijzen op verschillende reden eerst getracht door derde op te maken! 2x er zit geen Q code in mijn Apple iPhone 3x er zit een Q code maar niet de originele??uiteindelijk kon ik 650.00betalen dan kreeg ik een andere iPhone van media markt.mijn toestel kote 750.00 euro.
het toestel is niet gemaakt omdat zij niet weten wat er aan de hand is daar in GOES hun reparatiecenter.nu Apple gebeld het is bekent wat de oorzaak is van een iPhone 6 plus TOUCHE DISEASE. media markt laat mij als klant stikken.

De oplossing

mijn iPhone laten maken volgens de garantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u bericht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    Wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende vestiging en zullen u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    apple 61
    Datum
    M Hoogendijk
    Je kunt de klacht wel doorsturen maar Arnhem media markt doet er niks mee al 5 maanden niet het zijn al die tijd smoesjes om maar de telefoon niet te reparen tijdens de garantie.
    Lijkt mij apartals jij wel kan door dringen bij dit nare filiaal.
    Het is een feit dat ik als klant in het ongelijk word gesteld hoorde toevallig bijeen AMac store van een ex medewerker van jullie dat het daar klachten regent dus.... Ik bedoel maar na 5 maanden nog steeds een kapotte iPhone.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Arnhem is verantwoordelijk voor de afhandeling van de klacht, ik zal met de winkel bespreken wat wij voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  4. Auteur
    apple 61
    Datum
    Geachte heer mevrouw

    Als het mij niet is gelukt na 5 maanden met garantie denk ik niet dat Arnhem Media Markt
    Nu wel met een oplossing komt
  5. Auteur
    apple 61
    Datum
    M Hoogendijk

    Wat mij ook verbaasd dat zij zich niet aan hun eigen richtlijnen houd in garantie en niet kunnen repareren geld terug maar er niet eens tijd ingestoken om te repareren?
    Moest alleen 650.00 betalen en kreeg dan een ander toestel.
    Pfffff dat was de oplossing
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels de case met de vestiging besproken. Wij hebben geconstateerd dat er diverse aanvullende onderzoeken zijn verricht en dat u inmiddels de rechtsbijstand heeft ingeschakeld.
    Alle stukken van deze case zijn per mail en en per post richting rechtsbijstand verstuurd en MediaMarkt Arnhem wacht momenteel op een reactie vanuit u rechtsbijstand om de case verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  7. Auteur
    apple 61
    Datum
    Wat kan je doen als je niks hoort van media markt.
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Arnhem heeft inmiddels aangegeven nog niks te hebben vernomen van uw rechtsbijstand.
    Alle stukken zijn al enige tijd aangeleverd en MediaMarkt Arnhem wacht nu op een reactie van uw rechtsbijstand.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  9. Auteur
    apple 61
    Datum
    Niks gehoord v media markt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
apple 61
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord van media markt had ook niks anders verwacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen