Klacht Media Markt: Slechte service

J.lires

Ik heb in februari 2014 een laptop gekocht van het merk compaq (hp).
Ik ben al minimaal al 7 keer terug geweest ,maar volgens de klantenservice 4keer.Elke keer als ik de laptop terug breng voor reparatie ben ik hem min 2 tot 5 weken kwijt.Het probleem is dat de laptop het gewoon niet meer doet.Hij is super traag ,opent niet wat ik wil b.v: mijn mail of dat duurt vreselijk lang en dan praat ik over minuten.
Hij heeft in 3 dagen tijd al 4 x geupdate en dat duurd behoorlijk lang.
Ondertussen is de moederbord al 2 x vervangen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik niet perse mijn geld terug wil maar een ander laptop.Hun zeggen dat er niets aan de mankeert maar dan kom ik thuis en na de updates is hij nog trager dan voorheen.
Ik krijg antwoorden als:"WAT WILT"U VOOR DAT GELD" Nou in ieder geval een deugdelijk product. Ik heb geen Appel geld anders had ik er een aangeschaft .
Ik doe geen grote dingen met de laptop ,het is puur om te mailen en googlen.

Ik wil een deugdelijk product en anders mijn geld terug .Ik vind ik ben al anderhalf jaar bezig.

Ook een klacht indienen over Media Markt?