Klacht Media Markt: Slechte service

Karin

Ik heb afgelopen woensdag een acer laptop gekocht bij de media markt in Zwolle.
Ik kreeg een melding op mijn laptop dat ik windows 10 kon downloaden dit heb ik gedaan.
Hij was bezig met de installatie en toen kreeg ik ineens zwart beeld en deed hij niks meer.
Ik ben terug gegaan naar de media markt en het was een software probleem maar ze gaven mij de schuld er van dus viel het buiten de garantie. Ik kon hem daar laten maken maar dan moest ik wel 79 euro betalen of ik kon hem op sturen. Ik heb hem op laten sturen maar de media markt zei dat als hij niet gemaakt kon worden dat ik geen geld terug krijg en ook geen nieuwe laptop. Ze zeggen dat bij de ene laptop wel windows 10 gedownload kan worden en bij de andere niet, het gaat wel om dezelfde modellen.
Dus hierbij vraag ik advies aan jullie.

Ik zou graag mijn geld terug willen, dit omdat ik van te voren ook niet te horen heb gekregen dat ik zelf de windows 10 er niet op kon zetten en de bordjes niet heb gezien.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Zwolle heeft de klacht telefonisch met u doorgenomen en u een oplossing geboden.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?