Klacht Media Markt: Slechte service

Zboos

Begin januari artikel besteld. Na aantal weken gebeld hoe het er mee staat, krijg je het verzoek een andere keer terug te bellen want ze hebben het druk!!
Na een maand nog niets gehoord, weer gebeld zouden het uitzoeken. In een ander filiaal was het artikel nog wel aanwezig. Volgens mij hoef je hIer geen maand over te doen.. Zou eind van de week iets horen. Weer niets gehoord, zelf weer gebeld. Krijg je weer het verzoek terug te bellen omdat ze het druk hebben. Dit noem ik echt geen service. Meteen teruggebeld dat ze moeten nagaan waar het artikel is en dat dit geen service is. Krijg je als antwoord dat je de bestelling altijd kunt annuleren. Wel zelf even naar de winkel komen om geld terug te krijgen. Dit is echt geen service!!

Graag met spoed het artikel toch ontvangen en dat zij zich aan de afspraken houden

Ook een klacht indienen over Media Markt?