Klacht Media Markt: Slechte servicedesk en totaal niet te bereiken!!!

Klachtnummer
# 86869
Gebruiker
KabVis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 12 werkdagen mijn laptop kwijt omdat deze op de reparatieservice ligt.
Dit zou bij het wegbrengen gemiddeld 6 werkdagen duren. Na 8 werkdagen nog niks gehoord dus maar even bellen met de media markt Cruquius. Deze vestiging is met geen mogelijkheid te bereiken. Je word er na 3 min elke keer uitgegooid. Ook heeft iedere werknemer een ander verhaal. Ik heb vanaf de 8e werkdag elke keer weer met een ander gesproken en zou worden teruggebeld over de status van de laptop. De medewerker gaf aan contact op te nemen met het bedrijf die de reparatie uitvoert. Nu na 2 dagen wachten nog niks gehoord. En inmiddels lijkt het erop dat de Cruquius helemaal niet meer te bereiken is. Dit is echt een service. Deze laptop word ook voor werk gebruikt en zit hier echt niet op te wachten.

De oplossing

Contact en een echte status over mijn laptop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Visser,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan en Media Markt Cruquius onbereikbaar blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen en aangegeven navraag te hebben gedaan bij het Lenovo service center.
    Zoals afgesproken bericht ik u later op de dag over de stand van zaken met een indicatie over het herstel van uw laptop.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Visser, Ik heb u gister na ons eerste contact bericht met een oplossing voor uw klacht.Hopende uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld stel ik voor deze klacht op klachtenkompas af te sluiten.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen